Στη ναυτιλιακή εταιρεία Stealth Maritimeσυμφερόντων του εφοπλιστή Χάρη Βαφειά, θα καταλήξει ένα δεξαμενόπλοιο της χρεοκοπημένης Toisa.

Ο κ. Βαφειάς μπαίνει και αυτός στον «χορό» των εφοπλιστών που αγοράζουν πλοία από τη ναυτιλιακή, καθώς η Clarksons συνεχίζει να πουλάει τον στόλο της χρεοκοπημένης εταιρείας για λογαριασμό δικαστηρίου της Νέας Υόρκης.

Η Stealth Maritime ήταν εκείνη που βγήκε «νικήτρια» ύστερα από την κατάθεση των προσφορών για το aframax United Grace (χωρητικότητας 112.777-dwt και κατασκευής 2010) όπως επιβεβαίωσε ο CEO της ναυτιλιακής κ. Λάμπρος Μπαμπίλης.

Ο κ. Μπαμπίλης δεν αναφέρθηκε στην τιμή στην οποία η ναυτιλιακή εξασφάλισε το πλοίο, όμως σύμφωνα με αμερικάνικες ναυλομεσιτικές πηγές που επικαλείται το tradewinds, η εταιρεία πλήρωσε ένα ποσό κοντά ή και πάνω από 20,5 εκατ. δολάρια.

Η online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue κοστολογεί το πλοίο στα 22,7 εκατ. δολάρια με την MSI να τοποθετεί την τιμή ακόμη υψηλότερα στα 25,3 εκατ. δολάρια.

Η Stealth Maritime συνεχίζει να αυξάνει τον στόλο της και επικεντρώνεται στον τομέα του aframax.

Όπως δήλωσε ο κ. Μπαμπίλης, «αυτό είναι το 12ο aframax tanker για την εταιρεία μας και πιστεύουμε πως το 2019 θα είναι μία καλύτερη χρονιά για τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου και κυρίως τα aframaxes».

Στις αρχές του 2017 η ναυτιλιακή της οποίας ηγείται ο κ. Βαφειάς απέκτησε το δεξαμενόπλοιο Signal Maya (χωρητικότητας 113.221-dwt και κατασκευής 2017 στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries) έναντι 43,5 εκατ. δολαρίων.

Αξίζει να σημειωθεί πως η επίσης ελληνική εταιρεία Delta Tankers της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Διαμαντής Διαμαντίδης προχώρησε στην εξαγορά ενός tanker από την Toisa. Ο λόγος για τo United Emblem (χωρητικότητας 161,000-dwt και κατασκευής 2010). Το πλοίο κόστισε στην Delta 27,5 εκατ. δολάρια.

Την περασμένη εβδομάδα μία ακόμη ναυτιλιακή ελληνικών συμφερόντων, η Avin International, της οικογένειας Βαρδινογιάννη, προχώρησε στην αγορά δύο δεξαμενόπλοιων της Toisa, του εφοπλιστή Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου. Πρόκειται για το  United Journey (χωρητικότητας 112.723-dwt και κατασκευής 2010) και το United Seas  χωρητικότητας 110,295-dwt και κατασκευής 2008).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: To deal του Γ. Αγγελικούση με την Ecochlor για 36 πλοία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αιφνιδιάζει και πάλι ο Π. Παππάς! Άλλα 18 πλοία στο στόλο της Star Bulk. Τι προβλέπουν τα νέα deals

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Χατζηγιάννης: Δυναμικό μπάσιμο στην αγορά των VLCCs