ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δύο στρατηγικές συμφωνίες με HBO και Disney έχει στα σκαριά η Vodafone σύμφωνα με τον κ. Χάρη Μπρουμίδη, επικεφαλής της Vodafone Ελλάδας.
Για τον κ. Χάρη Μπρουμίδη, η είσοδος στην ελληνική αγορά streaming των δύο διεθνών πλατφορμών παραγωγής ψυχαγωγικού περιεχομένου της HBO και της Disney., αποτελεί ευκαιρία και όχι απειλή. Κι αυτό γιατί μπορούν να δημιουργηθούν σημαντικές συνέργειες αν οι διεθνείς πλατφόρμες συνεργαστούν με τη Vodafone εξασφαλίζοντας μια σημαντική συνδρομητική βάση για την εκκίνησή τους στην αγορά και ταυτόχρονα τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν έσοδα από την πρώτη μέρα.
Μια τέτοια συμφωνία θα ήταν win -win, αφού και η Vodafone θα εξασφάλιζε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο σε σειρές και ταινίες, αυξάνοντας το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.
Στρατηγική της Vodafone είναι να παραμείνει επικεντρωμένη στο ψυχαγωγικό περιεχόμενο και γι αυτό στοχεύει να εξασφαλίσει επιπλέον συνεργασίες με διεθνή studio παραγωγής ταινιών.
Όπως είπε ο κ. Μπρουμίδης, η τηλεόραση είναι κομβικό κομμάτι της εμπορικής πολιτικής της, αφού μπορεί αν την προσθέσει στα εμπορικά της πακέτα.
Τι είπε για το ενισχυμένο επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΤΕ στην οπτική ίνα
Σε ερώτηση σχετικά με το νέο επενδυτικό πρόγραμμα στην οπτική ίνα που ανακοίνωσε ο ΟΤΕ, ο κ. Μπρουμίδης σημείωσε: “Ο ΟΤΕ είναι σχεδόν μονοπώλιο στην πράξη για το μερίδιο που έχει στη χονδρική και τα μονοπώλια υπόκεινται σε ρυθμίσεις. Επομένως, ό,τι κάνει θα πρέπει να είναι στα πλαίσια των ρυθμίσεων για τον περιορισμό των μονοπωλίων. Άρα να δούμε αυτό που εξήγγειλε σε τι βαθμό είναι συμβατό με τις ρυθμίσεις περί μονοπωλίων. Θα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι το μεγάλο πλεονέκτημα που θα αποκτήσει δεν θα αναστείλει τη δυνατότητα των υπόλοιπων παρόχων να είναι βιώσιμοι για να μπορούν να επενδύουν”.
“Η δική μας αντίδραση στον ανταγωνισμό, είναι η ανάπτυξη του δικού μας δικτύου οπτικής ίνας και η ανάπτυξη του retail”, κατέληξε ο κ. Μπρουμίδης.
Επενδύσεις 600 εκατ. ευρώ
Για το 2022 ο κ. Μπρουμίδης εκτιμά ότι τόσο η Vodafone Ελλάδας, όσο και η αγορά κινητής θα κινηθούν με αύξηση κοντά στο 4%, όπως ήταν και η αύξηση της αγοράς το 2021.Η εταιρία έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του έτους με εξαιρετικά θετικές οικονομικές επιδόσεις, με τον κύκλο εργασιών να σημειώνει +4%, αυξητική τάση στην πελατειακή βάση και εκθετική αύξηση στη χρήση data.
Σημειώνεται ότι από τα έσοδα της Vodafone Ελλάδας, το 68% προέρχεται από την κινητή τηλεφωνία, ενώ το 32% από τη σταθερή-ιντερνετ-τηλεόραση.
Για τη Vodafone Ελλάδας, η χρονιά που κλείνει ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα με σημαντικές εξελίξεις που σηματοδότησαν το άνοιγμα μιας νέας εποχής τόσο για τον οργανισμό, όσο και για το σύνολο του κλάδου και ευρύτερα για την οικονομία.
Ειδικότερα, η εταιρία προχωρά με ταχείς ρυθμούς το επενδυτικό σχέδιο ύψους €600 εκατ., βάσει του οποίου θα εξασφαλίσει:
- εκτεταμένη κάλυψη του 5G Giga Network,
- Remaining Time-0:00
- Mute
- Fullscreen
- 650.000 σταθερές συνδέσεις νέας γενιάς και
- διασύνδεση σε 1 εκατομμύριο Έλληνες που διαμένουν σε 10 νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου.
Ισότιμη πρόσβαση στη συνδεσιμότητα- Καινοτομία
Εμπορικά, η Vodafone Ελλάδας επαναπροσδιόρισε την τοποθέτησή της, με προτάσεις που εξασφαλίζουν ισότιμη πρόσβαση στη συνδεσιμότητα για όλους, ενώ το Vodafone Business ενίσχυσε το αποτύπωμά του με έργα – πρότυπα που δείχνουν την πορεία που θα πρέπει να χαράξουν οι ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και ο ευρύτερος δημόσιος τομέας την επόμενη μέρα.
Παράλληλα, η εταιρία εισήλθε σε μια νέα φάση καινοτομίας, με συνεργασίες όπως αυτή με τον Δημόκριτο, όπου εφαρμόζει προηγμένες λύσεις IoT και αλληλεπιδρά με την ευρύτερη κοινότητα Έρευνας και Ανάπτυξης τεχνολογίας.
Στόχος τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης
Για το επόμενο χρονικό διάστημα, πέρα από την απρόσκοπτη συνέχιση του επενδυτικού της πλάνου, η Vodafone Ελλάδας επικεντρώνεται στις ευκαιρίες που αναδύονται μέσα από τα σχεδιαζόμενα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης. Έργα συνδεσιμότητας, υγεία, εκπαίδευση και Ψηφιοποίηση Επιχειρήσεων και Δημοσίου Τομέα είναι οι τομείς που θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike