ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Σε ακόμη μία προσπάθεια να αντισταθμίσει τις απώλειες από το πρώτο κύμα της πανδημίας, ο οίκος Chanel αποφάσισε να… ρισκάρει και πάλι.
Για δεύτερη φορά εντός του τρέχοντος έτους, η Chanel αυξάνει τις τιμές της, ως «συνέπεια των πρόσφατων σημαντικών διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών μεταξύ του ευρώ και ορισμένων τοπικών νομισμάτων».
«Αυτές οι προσαρμογές γίνονται σε όλες τις χώρες όπου είναι απαραίτητο και αποτελούν την εγγύηση ότι τα είδη της Chanel πωλούνται σε ισοδύναμα επίπεδα τιμών σε ολόκληρο τον κόσμο», ανέφερε ο οίκος, μεταδίδει το Reuters.
H κίνηση αυτή αποτελούσε επιτακτική ανάγκη σε μια εποχή που τα διεθνή ταξίδια είναι πολύ περιορισμένα, σύμφωνα με τον γαλλικό οίκο πολυτελείας.
Συμφωνα με τον αναλυτή της Jefferies, Φλάβιο Κερέντα, αναμένεται και άλλες μάρκες με είδη πολυτελείας να ακολουθήσουν το ίδιο παράδειγμα.
Ενδεικτικά διάσημοι οίκοι μόδας, ανά τον κόσμο, όπως οι Louis Vuitton, Dior, Gucci, Prada και Ferragamo, έχουν επίσης αυξήσει τις τιμές τους τη φετινή χρονιά.
Διαβάστε ακόμα:
Μια μοναδική ξενάγηση στο πολυτελές σπίτι της Coco Chanel στο Παρίσι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1
- International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος
- Αυτοδιαχείριση: Πάνω από 13 εκατ. ευρώ μοιράζει για τα πνευματικά δικαιώματα
- Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ: Περισσότερες από 65.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν στον πρώτο κύκλο