Σε ακόμη μία προσπάθεια να αντισταθμίσει τις απώλειες από το πρώτο κύμα της πανδημίας, ο οίκος Chanel αποφάσισε να… ρισκάρει και πάλι.

Για δεύτερη φορά εντός του τρέχοντος έτους, η Chanel αυξάνει τις τιμές της,  ως «συνέπεια των πρόσφατων σημαντικών διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών μεταξύ του ευρώ και ορισμένων τοπικών νομισμάτων».

«Αυτές οι προσαρμογές γίνονται σε όλες τις χώρες όπου είναι απαραίτητο και αποτελούν την εγγύηση ότι τα είδη της Chanel πωλούνται σε ισοδύναμα επίπεδα τιμών σε ολόκληρο τον κόσμο», ανέφερε ο οίκος, μεταδίδει το Reuters.

H κίνηση αυτή αποτελούσε επιτακτική ανάγκη σε μια εποχή που τα διεθνή ταξίδια είναι πολύ περιορισμένα, σύμφωνα με τον γαλλικό οίκο πολυτελείας.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Μάιο η αύξηση ήταν της τάξης του 5%-17% σε παγκόσμια κλίμακα σε πολλά από τα προιόντα της.

Συμφωνα με τον αναλυτή της  Jefferies, Φλάβιο Κερέντα, αναμένεται και άλλες μάρκες με είδη πολυτελείας να ακολουθήσουν το ίδιο παράδειγμα.

Ενδεικτικά διάσημοι οίκοι μόδας, ανά τον κόσμο, όπως οι Louis Vuitton, Dior, Gucci, Prada και Ferragamo, έχουν επίσης αυξήσει τις τιμές τους τη φετινή χρονιά.

Διαβάστε ακόμα:

Μια μοναδική ξενάγηση στο πολυτελές σπίτι της Coco Chanel στο Παρίσι