Μυστήριο καλύπτει την τύχη δύο νεότευκτων πλοίων στα ναυπηγεία Hyundai Samho (τα υπ’ αριθμόν S811 και S812), για τα οποία δύο ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες εμφανίζονται ως “μνηστήρες”.

Πληροφορίες της αγοράς ανέφεραν ότι η Stealth Maritime, συμφερόντων του Χάρη Βαφειά, είχε ήδη συμφωνήσει για την απόκτηση τουλάχιστον του ενός από τα δύο πλοία, έναντι 43,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του TradeWinds, πιθανότατα τα δύο αυτά πλοία έχουν ήδη αγοραστεί από την Delta Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Δ. Διαμαντίδη.

Πάντως, ο διευθύνων σύμβουλος της Stealth Maritime, Λάμπρος Μπαμπίλης, δήλωσε στο TradeWinds ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις για την απόκτηση νεότευκτων πλοίων, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποια ολοκληρωμένη συμφωνία μέχρι στιγμής.

Λειτουργούμε 11 aframaxes αυτή τη στιγμή, και επομένως υπάρχει πάντα ενδιαφέρον για αυτόν τον τύπο πλοίου”, πρόσθεσε ο ίδιος, υπαινισσόμενος μία διάθεση για επέκταση του στόλου της Stealth Maritime.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία επιβεβαίωσε την πώληση του παλαιότερου πλοίου τύπου aframax που είχε στον στόλο της, του χωρητικότητας 105.300 dwt Eagle Stealth (κατασκευής 2001), το οποίο έχει ήδη πωληθεί και παραδοθεί στον αγοραστή του, που σύμφωνα με το TradeWinds είναι η Winson Oil με έδρα τη Σιγκαπούρη, και το αντίτιμο ανήλθε στα 11,8 εκατομμύρια δολάρια περίπου.

Σημειωτέον ότι το εν λόγω τάνκερ αποδείχθηκε μία καλή επένδυση για τη Stealth Maritime, που το απέκτησε ως νεότευκτο και είχε σταθερά έσοδα από αυτό τα τελευταία 15 χρόνια, με διαδοχικές μακροχρόνιες ναυλώσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Λ. Κορμπέτης: Στη δίνη της χρεοκοπίας η ναυτιλιακή του – Το παρελθόν με τον Μ. Μποδούρογλου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μινωικές: Στο 95,9% αυξήθηκε το ποσοστό συμμετοχής της Grimaldi

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θ. Βενιάμης: Αγόρασε πλοίο της Hanjin που είχε βάλει «στο μάτι» και ο Λ. Κολλάκης