ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για τρία πλοία χωρητικότητας 22.000 cbm, τα Eco Frost (κατασκευής 2017), Eco Arctic (κατασκευής 2018) και Eco Ice (κατασκευής 2018), τα οποία υποναυλώθηκαν για έναν χρόνο, δύο εξ αυτών από την Bayegan και το τρίτο από τη μεξικανική Indelpro.
Η τιμή ναύλωσης εκτιμάται μεταξύ 520.000 και 550.000 δολαρίων μηνιαίως, και καλύπτει το υπόλοιπο της ναύλωσης από τη StealthGas. Εκτιμάται ότι η Vitol αποκομίζει κάποιο μικρό κέρδος από την υποναύλωση αυτή.
Σημειώνεται ότι πρόσφατα ο Χάρης Βαφειάς δήλωνε αισιόδοξος για την πορεία της αγοράς του LPG, μετά από ένα 2018 στη διάρκεια του οποίου ο ίδιος προχώρησε σε πωλήσεις παλαιότερων πλοίων του, ενώ τόνιζε πως τώρα αναζητά ευκαιρίες για να ενισχύσει τον στόλο των πλοίων LPG της StealthGas.
“Τα άστρα επιτέλους φαίνονται να ευθυγραμμίζονται”, ανέφερε στο Maritime CEO ο Χάρης Βαφειάς, επισημαίνοντας ως θετικά στοιχεία που του δημιουργούν αισιοδοξία για την αγορά του LPG τον χαμηλό αριθμό παραγγελιών νεότευκτων πλοίων, τη γήρανση του υπάρχοντος στόλου, την αύξηση της ζήτησης και την υψηλότερη τιμή του πετρελαίου.
“Το σχέδιό μας για την νέα χρονιά είναι να επαναγοράσουμε τις μετοχές μας, εφόσον διαπραγματεύονται σε μεγάλο discount έναντι της καθαρής μας αξίας, ή να ξεκινήσουμε ένα μέρισμα, αν η αγορά συνεχίσει να βελτιώνεται”, επεσήμανε ο Έλληνας εφοπλιστής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μιλένα και Αλέξανδρος Παππάς: Τα «χρυσά» παιδιά της ναυτιλίας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Capital Ship Management Corp. παρέλαβε το M/T ‘Amphion’
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πώς θα κινηθούν τα ναύλα στην αγορά LNG: Το πτωτικό ξεκίνημα και οι προσδοκίες για το σύνολο του 2019
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν