ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Vodafone TV αναπτύσσεται οργανικά με γρήγορους ρυθμούς, ενώ η ανταπόκριση των καταναλωτών στη νέα συνδρομητική πλατφόρμα, την οποία πρόσφατα παρουσίασε η Vodafone είναι άκρως ενθαρρυντική, όπως αναφέρει στο mononews.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης.
Όπως επισημαίνει ο κ. Μπρουμίδης, το νέο VodafoneTV προσελκύει το έντονο ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς προσφέρει συναρπαστικό περιεχόμενο και τεχνολογικές ευκολίες οι οποίες είναι μοναδικές στην αγορά και μπορούν να «ξεκλειδώσουν» τη χρήση και την κατανάλωση περιεχομένου παντού.
«Η αγορά της τηλεόρασης αλλάζει χωρίς επιστροφή. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνά μας, οι έξυπνες συσκευές – οθόνες (όπως smartphones, tablets) είναι πολλαπλάσιες πλέον από τον αριθμό των τηλεοπτικών δεκτών στο νοικοκυριό. Ένα μέσο σπίτι έχει περίπου 5,5 τέτοιες συσκευές, την ώρα που μπορεί να διαθέτει από καμία έως δύο τηλεοράσεις. Γνωρίζουμε πια ότι η κατανάλωση περιεχομένου γίνεται ταυτόχρονα από πολλές συσκευές – για την ακρίβεια από περίπου 3,4 συσκευές κατά μέσον όρο σε κάθε σπίτι», υπογραμμίζει επίσης ο επικεφαλής της Vodafone.
Παράλληλα, σημειώνει ότι οι καταναλωτές παρακολουθούν τουλάχιστον 6 κατηγορίες τηλεοπτικού περιεχομένου, και αποζητούν εξελιγμένες τεχνολογικές δυνατότητες, όπως για παράδειγμα ένα online περιβάλλον περιήγησης, μία αμφίδρομη σχέση με προτάσεις και «προχωρημένη» αναζήτηση, κ.α..
Σύμφωνα με τον κ. Μπρουμίδη, χάρη στις τεχνολογικές εξελίξεις, αλλά και την ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς, η IPTV (τηλεόραση μέσω internet) θα κυριαρχήσει έναντι των παραδοσιακών μορφών μετάδοσης, τουλάχιστον για ένα κομμάτι του περιεχομένου, καθώς το διαδίκτυο προσφέρει νέες δυνατότητες, σηματοδοτώντας το τέλος της εποχής του ζάπινγκ, με τον θεατή να διαμορφώνει το περιεχόμενο και να το απολαμβάνει όποτε θέλει, όπου κι αν βρίσκεται. «Πιστεύουμε ότι μέχρι το 2020, όταν θα έχουμε ολοκληρώσει την κατασκευή δικτύων FTTH (οπτική ίνα μέχρι το σπίτι) και FTTC (οπτική ίνα μέχρι την υπαίθρια καμπίνα) σε πολλές περιοχές της χώρας, αυτές οι δυνατότητες θα φτάσουν σε εκατομμύρια Έλληνες πολίτες», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας.
«Ήδη, η πελατειακή μας βάση στην τηλεόραση αγγίζει τους 100 χιλιάδες συνδρομητές. Εάν αναλογιστεί κανείς ότι μέχρι και πριν από τρία χρόνια η Vodafone Ελλάδας ήταν απλά μία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, θα διαπιστώσει ότι βήμα-βήμα και μέσα από μία ξεκάθαρη στρατηγική, έχουμε πετύχει πολλά, όπως τον υπερτριπλασιασμό της συνδρομητικής βάσης στο PayTV, σε πολύ μικρό διάστημα», καταλήγει ο επικεφαλής της Vodafone Ελλάδας.