Με πλοίο τύπου VLCC η ναυτιλιακή Transmed Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Χαράλαμπου Μυλωνά, συμμετέχει στο VL8 pool  της εταιρείας Navig8.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Navig8, το χωρητικότητας 319,400-dwt πλοίο Atherina (κατασκευής 2011) περιλαμβάνεται στο VL8 pool. Μάλιστα σε ανακοίνωση της η ναυτιλιακή αναφέρει ότι πρόκειται για το 20ο VLCC που εισέρχεται για διαχείριση στο στόλο της.

Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτή η κίνηση σηματοδοτεί την εκκίνηση μίας περαιτέρω συνεργασίας των δύο πλευρών, καθώς και το χωρητικότητας 152,000-dwt  suezmax Zeno (κατασκευής 2003), το οποίο φέρεται να βρίσκεται υπό τον έλεγχο της οικογένειας Μυλωνά, θα συμμετέχει στο pool της Navig8.

Η Transmed, η οποία δραστηριοποιείται κατά κύριο λόγο στην αγορά ξηρού φορτίου, απέκτησε πέρυσι τα τάνκερ Atherina και Zeno, επενδύοντας σε δεξαμενόπλοια για πρώτη φορά από το 2007.

Ο εφοπλιστής Χαράλαμπος Μυλωνάς, Transmed Shipping

Η ανάθεση της διαχείρισης των δύο πλοίων στη Navig8 πιθανόν να οφείλεται στο γεγονός ότι επειδή εξειδικεύεται στην αγορά ξηρού φορτίου, προτίμησε να μην ασχοληθεί ενεργά η ίδια με τον κλάδο των τάνκερ. Άλλες πηγές εκτιμούν ότι η εξαγορά των δεξαμενόποιων είχε επενδυτικό χαρακτήρα.

Μάλιστα, στελέχη της αγοράς επισημαίνουν ότι η Transmed έχει πραγματοποιήσει και στο παρελθόν ανάλογες κινήσεις. Το 2007, εξαγόρασε το χωρητικότητας 285.900-dwt,  VLCC Nuri (που κατασκευάστηκε το 1992) από την BW Shipping για 39 εκατομμύρια δολάρια και μετά από πέντε μήνες το πούλησε με κέρδος 7 εκατ. δολαρίων σε Γερμανούς αγοραστές.

Για την εξαγορά του Atherina η ναυτιλιακή πλήρωσε πέρυσι 45 εκατ. δολάρια και σύμφωνα με την εταιρεία αποτιμήσεων VesselsValue η αξία του σήμερα ξεπερνά τα 50 εκατ. δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:  Γ. Κούστας: Η κίνηση της Danaos Corporation για να αυξήσει την τιμή της μετοχής της

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί οι αναλυτές πιστεύουν στη «λάμψη» της Diamond S των Μαρινάκη-Ross

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Ευ. Πιστιόλης: Η Top Ships μπαίνει στον «χάρτη» της Maxim