Σε μία εξαιρετική κίνηση προχώρησε η ελληνική ναυτιλιακή Transmed Shipping, συμφερόντων του Χαράλαμπου Μυλωνά, προχωρώντας στην εξαγορά ενός capesize bulker ύστερα από πλειστηριασμό που διεξήχθη τον προηγούμενο μήνα. Πρόκειται για το capesize bulker King Robert (χωρητικότητας 169.676-dwt και κατασκευής 2008 στα ναυπηγεία Daehan Shipbuilding) το οποίο, σύμφωνα με πηγές της αγοράς που επικαλείται το tradewinds, αγοράστηκε από την εταιρεία του κ. Μυλωνά τον Δεκέμβριο του 2017, έναντι 18 εκατομμυρίων δολαρίων. Σημειώνεται πως το bulker, σύμφωνα με την VesselsValue, κοστολογείται στα 22 εκατομμύρια δολάρια.

To φορτηγό πλοίο είχε περάσει στα «χέρια» της γερμανικής εταιρείας Konig & Cie όταν  είχε συγκεντρώσει, το 2008, τα απαραίτητα κεφάλαια ύψους 119,5 εκατομμυρίων δολαρίων, για να το αγοράσει από τα ναυπηγεία  Daehan Shipbuilding. Η ναυτιλιακή το είχε χρονοναυλώσει για πέντε χρόνια στην Sanko με τους ημερήσιους ναύλους να ανέρχονται σε 48.000 δολάρια. Ωστόσο, πέντε χρόνια αργότερα Konig & Cie κήρυξε πτώχευση, με την μοίρα του bulker να είναι αβέβαιη.

Ο εφοπλιστής Χαράλαμπος Μυλωνάς, Transmed Shipping

Στη συνέχεια το πλοίο το διαχειριζόταν η Oldendorff Carriers – πιθανότατα για τους δανειστές που είχαν χρηματοδοτήσει την αρχική αγορά και τελικά αποφάσισαν να το πουλήσουν τον περασμένο μήνα.

Αυτή είναι η πρώτη αγορά της ναυτιλιακής του κ. Μυλωνά εδώ και ένα χρόνο. Η τελευταία κίνηση του στην αγορά είχε γίνει το Νοέμβριο του 2016, όταν και είχε αγοράσει τρία kamsarmaxes, πληρώνοντας συνολικά 50,25 εκατομμύρια δολάρια.

Ο στόλος της Transmed αποτελείται από 23 bulkers μέσης ηλικίας μόλις πέντε ετών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιος Έλληνας εφοπλιστής απέκτησε τα δύο τάνκερ της Mercator Navigation;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Έλληνας εφοπλιστής που αγόρασε τάνκερ της Chevron

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ντίνος Καρούσης: Μεγάλο comeback μετά από 6 χρόνια για τη Chios Navigation