ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
To φορτηγό πλοίο είχε περάσει στα «χέρια» της γερμανικής εταιρείας Konig & Cie όταν είχε συγκεντρώσει, το 2008, τα απαραίτητα κεφάλαια ύψους 119,5 εκατομμυρίων δολαρίων, για να το αγοράσει από τα ναυπηγεία Daehan Shipbuilding. Η ναυτιλιακή το είχε χρονοναυλώσει για πέντε χρόνια στην Sanko με τους ημερήσιους ναύλους να ανέρχονται σε 48.000 δολάρια. Ωστόσο, πέντε χρόνια αργότερα Konig & Cie κήρυξε πτώχευση, με την μοίρα του bulker να είναι αβέβαιη.
Στη συνέχεια το πλοίο το διαχειριζόταν η Oldendorff Carriers – πιθανότατα για τους δανειστές που είχαν χρηματοδοτήσει την αρχική αγορά και τελικά αποφάσισαν να το πουλήσουν τον περασμένο μήνα.
Αυτή είναι η πρώτη αγορά της ναυτιλιακής του κ. Μυλωνά εδώ και ένα χρόνο. Η τελευταία κίνηση του στην αγορά είχε γίνει το Νοέμβριο του 2016, όταν και είχε αγοράσει τρία kamsarmaxes, πληρώνοντας συνολικά 50,25 εκατομμύρια δολάρια.
Ο στόλος της Transmed αποτελείται από 23 bulkers μέσης ηλικίας μόλις πέντε ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιος Έλληνας εφοπλιστής απέκτησε τα δύο τάνκερ της Mercator Navigation;
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Έλληνας εφοπλιστής που αγόρασε τάνκερ της Chevron
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ντίνος Καρούσης: Μεγάλο comeback μετά από 6 χρόνια για τη Chios Navigation
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!