Παραγγελία για ένα νεότευκτο πλοίο LNG, χωρητικότητας 174.000 cbm, έδωσε στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Samsung Heavy Industries η ναυτιλιακή TMS Cardiff Gas, συμφερόντων του εφοπλιστή Χρήστου Οικονόμου (γιου του Γιώργου Οικονόμου), με οψιόν για ένα ακόμα, σύμφωνα με πληροφορίες.

Η κίνηση αυτή, αν επιβεβαιωθεί, έρχεται λίγους μήνες μετά την παραγγελία τριών πλοίων LNG στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, αλλά και μετά την εξασφάλιση της μίας από τις δύο χρονοναυλώσεις πλοίων LNG που ζητούσε ο πετρελαϊκός κολοσσός Total, με επταετές συμβόλαιο, με ένα από αυτά τα τρία πλοία. Σημειώνεται ότι ένα άλλο από τα νεότευκτα πλοία φέρεται να έχει ήδη ναυλωθεί από την αμερικανική Cheniere Energy, πιθανότατα σε μία συμφωνία παρόμοια με αυτήν της Total, για επτά χρόνια, έναντι 63.500 δολαρίων ημερησίως.

Επίσης, με την κίνηση αυτή ο στόλος της εταιρείας θα αυξηθεί στα 9 πλοία, που θα γίνουν 10 αν ενεργοποιηθεί και η οψιόν, δηλαδή θα έχει διπλασιάσει μέσα σε λίγους μήνες τον στόλο της από τα πέντε πλοία που διέθετε μέχρι πρότινος (τέσσερα που απέκτησε ως νεότευκτα το 2004 και ένα που απέκτησε ως μεταχειρισμένο).

H επέκταση αυτή του στόλου της TMS Cardiff Gas έρχεται σε μία περίοδο γενικότερης αυξημένης δραστηριότητας στην αγορά των νεότευκτων πλοίων LNG, λόγω των σχετικά χαμηλών τιμών στις γιάρδες, αλλά και των προσδοκιών για μείωση του τονάζ πλοίων LNG έως και το 2020, που θα δημιουργήσει ευκαιρίες στην αγορά αυτή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επέκταση του στόλου της TMS Cardiff Gas συμπίπτει και με την επικείμενη είσοδο της Gas Ships, συμφερόντων του Γιώργου Οικονόμου, σε χρηματιστηριακό ταμπλό, με την TMS Cardiff Gas να διαχειρίζεται τα πλοία αυτά.

Οικονόμου ναυτιλία
Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Β. Βαλέντης: Πέτυχε την αναχρηματοδότηση των δανείων της Pyxis Tankers

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε Έλληνα εφοπλιστή το ποσοστό που κατείχε η HSH Nordbank στην FSL Trust

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ναυμαχία στο Αιγαίο: Ηλιόπουλος και Δεπάστας εναντίον Golden Star Ferries