ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, η εταιρία, σύμφωνα με πληροφορίες, έκλεισε συμφωνία για την κατασκευή δύο πλοίων LNG, χωρητικότητας 174,000 cbm, με σύστημα πρόωσης XDF, τα οποία θα παραλάβει το 2020. Με τη νέα παραγγελία ο στόλος της ναυτιλιακής θα περιλαμβάνει συνολικά 13 πλοία μεταφοράς LNG.
Η TMS Cardiff που ιδρύθηκε το 2011, έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά LNG οπου δραστηριοποποιείται. Πρόκειται για μία αγορά με μεγάλες προοπτικές, που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον αρκετών Ελληνων εφοπλιστών.
Η εταιρεία με επικεφαλής το Χρήστο Οικονόμου, γιο του ισχυρού πλοιοκτήτη Γιώργου Οικονόμου, υπέγραψε στις αρχές του 2018 συμφωνία με το γαλλικό πετρελαϊκό κολοσσό Total Gas & Power Chartering, για την επταετή ναύλωση νεότευκτου πλοίου της, το οποίο θα παραλάβει το 2020.
Αν και αρχικά υπήρχε προοπτική η Τotal να ναυλώσει και άλλο πλοίο της ναυτιλιακής, τελικά οι προσδοκίες διαψεύστηκαν, καθώς η γαλλική εταιρεία επέλεξε να προχωρήσει με λιγότερα πλοία, κλείνοντας την επόμενη συμφωνία της με την NYK Line.
Ωστόσο, η Cardiff προχώρησε σε αντίστοιχες συμβάσεις για τουλάχιστον δύο από τα πλοία της με την αμερικανική Cheniere Energy.
Παράλληλα, η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή περιλαμβάνεται στη λίστα των εταιρειών που βρίσκονται στο μικροσκόπιο της Shell, η οποία πρόκειται σύντομα να κλείσει σημαντικές συμφωνίες ναύλωσης με πλοία συγκεκριμένων προδιαγραφών και έχει προχωρήσει ήδη σε επαφές με τους υποψήφιους εφοπλιστές. Η τελική επιλογή του ενεργειακού ομίλου αναμένεται το επόμενο διάστημα.
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τις πρώτες πληροφορίες η Shell αναζητούσε δύο πλοία χωρητικότητας 170,000-cbm, με την προοπτική να ακολουθήσουν και άλλα δύο. Ωστόσο, πηγές προσκείμενες στην εταιρεία ενέργειας υποστηρίζουν ότι οι ανάγκες αυξήθηκα και μάλλον θα χρειαστεί 8 έως 10 πλοία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Προκοπίου: «Ζούμε στην εποχή των δημαγωγών – Υπόσχονται τα πάντα για κερδίσουν ψήφους»
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Δράγνης: Δύο ακόμα πλοία για την Oceangold Tankers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει