ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Ο Ευάγγελος Μαρινάκης, με τον ναυτιλιακό βραχίονα Capital Group, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, πρόσθεσε στο βιβλίο παραγγελιών του, άλλα δύο πλοία LNG διπλού καυσίμου VLCC στο ναυπηγείο της Κίνας, Dalian Shipbuilding Industry Co.
Όπως έγινε γνωστό, το κάθε πλοίο θα έχει χωρητικότητα 307.000 dwt.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα Ιανουάριο, η Capital υπέγραψε συμφωνία για την κατασκευή τεσσάρων νεότευκτων VLCCs, με δυνατότητα επιλογής για δύο επιπλέον πλοία.
Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, τότε η Capital, θα κατασκευάσει στο ίδιο ναυπηγείο, συνολικά έξι VLCCs.
Η CSSC Tianjin Shipbuilding που διαχειρίζεται η DSIC, προβλέπεται να ναυπηγήσει τα έξι πλοία, τα οποία έχουν προγραμματιστεί να τα παραδοθούν μεταξύ 2026 και 2027.
Η Capital λέγεται ότι θα καταβάλλει περίπου 140 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα για τα δεξαμενόπλοια LNG διπλού καυσίμου, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες MEGI υψηλής πίεσης.
Η Capital Group του Βαγγέλη Μαρινάκη, εκτιμάται ότι έχει ναυπηγήσει και παραγγείλει περίπου 80 νεότευκτα πλοία, που η αξία τους είναι σχεδόν 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια, με ημερομηνίες παράδοσης που εκτείνονται από το 2020 έως το 2028.
Διαβάστε επίσης:
Ολυμπιακός: Πόσα χρήματα θα πάνε στα ταμεία της ομάδας από την ευρωπαϊκή πορεία