ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Όπως έγινε γνωστό, το κάθε πλοίο θα έχει χωρητικότητα 307.000 dwt.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα Ιανουάριο, η Capital υπέγραψε συμφωνία για την κατασκευή τεσσάρων νεότευκτων VLCCs, με δυνατότητα επιλογής για δύο επιπλέον πλοία.
Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, τότε η Capital, θα κατασκευάσει στο ίδιο ναυπηγείο, συνολικά έξι VLCCs.
Η CSSC Tianjin Shipbuilding που διαχειρίζεται η DSIC, προβλέπεται να ναυπηγήσει τα έξι πλοία, τα οποία έχουν προγραμματιστεί να τα παραδοθούν μεταξύ 2026 και 2027.
Η Capital λέγεται ότι θα καταβάλλει περίπου 140 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα για τα δεξαμενόπλοια LNG διπλού καυσίμου, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες MEGI υψηλής πίεσης.
Η Capital Group του Βαγγέλη Μαρινάκη, εκτιμάται ότι έχει ναυπηγήσει και παραγγείλει περίπου 80 νεότευκτα πλοία, που η αξία τους είναι σχεδόν 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια, με ημερομηνίες παράδοσης που εκτείνονται από το 2020 έως το 2028.
Διαβάστε επίσης:
Ολυμπιακός: Πόσα χρήματα θα πάνε στα ταμεία της ομάδας από την ευρωπαϊκή πορεία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα