ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ελληνική εταιρεία, η οποία ξεκίνησε πριν από επτά χρόνια εν μέσω βαθιάς ύφεσης έχει καταφέρει να επεκτείνει το αποτύπωμά της σε 8 χώρες του κόσμου ενώ έχει αποκτήσει φανατικούς θαυμαστές, μεταξύ των οποίων και μέλη της βρετανικής βασιλικής οικογένειας.
Είναι ενδεικτικό ότι τα τελευταία δυο χρόνια 500 ίδιοι πελάτες κάθε χρόνο αγοράζουν προϊόντα από το e-shop της. Σήμερα, από το ατελιέ της στην Κηφισιά παράγονται περίπου 10.000 χειροποίητα κομμάτια τον χρόνο. Οι 35 τεχνίτριες δίνουν «ζωή» στις δερμάτινες δημιουργίες Callista Crafts. Αυτό είναι και το κλειδί της επιτυχίας: οι καλαίσθητες δημιουργίες με αποκορύφωμα την τεχνική μακραμέ που κάνει τη διαφορά…
Όλα ξεκίνησαν το 2013, όταν οι κ.κ. Ελένη Κωνσταντινίδου Αγιοστρατίτη και Σίλια Σιγαλού ένιωσαν την ανάγκη να κατασκευάσουν γυναικεία δερμάτινα είδη που θα αντιπροσωπεύουν την αισθητική και το γούστο τους. Αρχικά ασχολήθηκαν με την κατασκευή σανδαλιών, και στη συνέχεια επεκτάθηκαν στις γυναικείες τσάντες. Το αποτέλεσμα ενθουσίασε τον κοινωνικό περίγυρό τους και πολύ σύντομα τα πρώτα προϊόντα βρέθηκαν να πωλούνται στο κατάστημα του «Καίσαρη» στην Μύκονο.
Έκτοτε η πορεία τους ήταν έντονα ανοδική παρά την οικονομική κρίση που ταλάνιζε την χώρα. Τα προϊόντα της εταιρείας κατέκτησαν το γυναικείο κοινό που έσπευσε να αγκαλιάσει την προσπάθεια των δυο γυναικών, οι οποίες εκτός από φιλική είχαν και συγγενική σχέση. Το brand Callista θεωρείται πλέον συνώνυμο της κομψότητας και του στυλ. Η ανάπτυξη αποτυπώθηκε και στα οικονομικά μεγέθη. Η εταιρεία έφθασε στο τέλος του 2019 να εμφανίσει πωλήσεις περίπου 1,8 εκατ. ευρώ έναντι 1,5 εκατ. ευρώ το 2018 και 112 χιλ. ευρώ το 2013.
Η ανοδική πορεία δεν ανακόπηκε ούτε μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, με τη ζήτηση να παραμένει ισχυρή και να εκδηλώνεται μέσω του e-shop. Τα επόμενα βήματα της Callista που πήρε το όνομά της από την ελληνική λέξη κάλλος (ομορφιά), αφορούν στην ενδυνάμωση στις ΗΠΑ, η οποία αποτελεί μια από τις πιο δυναμικές και πολλά υποσχόμενες αγορές της εταιρείας (μέσα σε ένα χρόνο σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις).
Στα σχέδια βρίσκεται και η περαιτέρω επέκταση στη Μ. Βρετανία και της Γαλλία καθώς και η ενίσχυση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, με δεδομένη τη μαζική στροφή των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο μετά το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης. Το e–shop εξελίσσεται σε βασικό μοχλό για την εταιρεία και πλέον συνεισφέρει το 22% των συνολικών πωλήσεων από περίπου 12% ένα χρόνο πριν.
Η ανάπτυξη θα γίνει με προσεκτικά βήματα και έχοντας στο επίκεντρο τη δημιουργία ποιοτικών και καλαίσθητων προϊόντων. Εξάλλου, όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν, η Callista Crafts καθιερώθηκε μέσα από «πολλά όχι» και χαμηλούς επικοινωνιακούς τόνους. Αφού, ο πρωταγωνιστής είναι το προϊόν της, το οποίο δεν διαπραγματεύεται. Να σημειωθεί ότι τα προϊόντα της Callista Craft διατίθενται σε 41 σημεία πώλησης αλλά και μέσα από το κατάστημα της εταιρείας στην οδό Βουκουρεστίου στο Κολωνάκι.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τέμπη : Κατεπείγουσα έρευνα για τα βίντεο από το τρένο
- Samsung: Αιφνιδίασε με σχέδιο επαναγοράς μετοχών αξίας 7,2 δισ. δολ. – Εκτίναξη της μετοχής
- Α.Θ.Ε.: Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από σήμερα έως και την Παρασκευή
- Κίνα-Pony AI-ΗΠΑ: Μεγαλώνει το ενδιαφέρον Αμερικανών επενδυτών για την επένδυση κεφαλαίων σε κινεζικές εταιρίες τεχνολογίας