Πλώρη για νέες αγορές με εξαγορά εταιρείας στιγμιαίου καφέ στην Αγγλία βάζει η Cafetex.

Η εταιρεία καφέ, του Γιάννη Μπενόπουλου στην οποία έχει επενδύσει το VNK, το family fund του Βασίλη και Νέλλης Κάτσου, βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξαγοράς εταιρείας στιγμιαίου καφέ με σημαντική παρουσία στην αγορά της Βρετανίας και με τζίρο 8 εκατ. ευρώ αλλά και ισχυρή εξαγωγική παρουσία σε 30 χώρες.

Αυτές τις ημέρες διενεργείται το due diligence και αν όλα εξελιχθούν ομαλά η εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου θα έχει ολοκληρωθεί στο τέλος Μαρτίου.

Η Cafetex,μητρική της αλυσίδας Coffeeway μέσα από μια σειρά στρατηγικών κινήσεων στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης της τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού.

«Σε δύο χρόνια από σήμερα θα έχουμε υπερδιπλασιάσει τον τζίρο μας» σύμφωνα με τα όσα είπε στο mononews.gr, ο επικεφαλής της Cafetex, Γιάννης Μπενόπουλος.

Το 2022 η εταιρεία κλείνει με αύξηση πωλήσεων κατά 30%. Από αυτό ένα ποσοστό 8% είναι πληθωριστικό και το υπόλοιπο αφορά αύξηση του όγκου πωλήσεων. «Έχουμε αυξήσει την πελατειακή μας βάση» σημείωσε ο κ. Μπενόπουλος, ο οποίος εκτιμά ότι το 2023 οι πωλήσεις θα τρέξουν με ρυθμό 30%.

Το deal με την εταιρεία στην Αγγλία θα ενισχύσει τον τζίρο της Cafetex κατά 8 εκατ. ευρώ, θα διευρύνει σημαντικά το πελατολόγιο και θα ενισχύσει την εξωστρέφεια ανοίγοντας την πόρτα σε 30 διεθνείς αγορές.

Η συνεργασία με την εταιρεία διανομής καφέ στον χώρο της εστίασης ΧΕΛΙΤΤΑ για τη διάθεση των προϊόντων της στην αγορά HORECA, συνεργασία που ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι έχει ανοίξει τον δρόμο για ταχύτερη διείσδυση σε αυτό το κανάλι. Η ΧΕΛΙΤΤΑ με ιστορία 40 και πλέον χρόνων στον χώρο συνεργάζεται με περίπου 1.000 σημεία μέσω των οποίων πραγματοποιείται και το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου.

Την ίδια ώρα η εταιρεία προχωρά σε επενδύσεις σε νέες γραμμές παραγωγής. Ήδη έχει καταθέσει επενδυτικό σχέδιο ύψους 1 εκατ. ευρώ για υπαγωγή στον αναπτυξιακό νόμο, το οποίο αφορά την επέκταση της παραγωγικής δυνατότητα. Το 2022 η εταιρεία επεξεργάστηκε 1.800 τόνους καφέ και το 2023 οι ποσότητες θα αυξηθούν στους 1.950 τόνους.

Η μεγαλύτερη ποσότητα καφέ κατευθύνεται για τα private label προϊόντα που αναλαμβάνει η Cafetex για λογαριασμό πελατών της.

Επιπλέον έχει ισχυρή παρουσία στο λιανεμπόριο όπου μάλιστα πρόσφατα λάνσαρε ένα νέο καινοτόμο προϊόν τα Coffeeway coffeebags, ατομικά φακελάκια με αλεσμένους κόκκους καφέ όπως είναι τα αντίστοιχα του τσαγιού. Παράλληλα αποτελεί την πρώτη εταιρεία στην εγχώρια αγορά που έχει κυκλοφορήσει κάψουλες βιοδιασπώμενες και οι οποίες τοποθετούνται στους κάδους κομποστοποίησης και μετατρέπονται σε λίπασμα σε 22 εβδομάδες.

Αναφορικά με το δίκτυο Coffeeway ο κ. Μπενόπουλος είπε ότι θα διατηρηθούν μόνο κάποια flagship εταιρικά καταστήματα και όσα κλείνουν οι συνεργάτες (λειτουργεί με το σύστημα της δικαιόχρησης) δεν πρόκειται να ξανανοίξουν. Σήμερα το δίκτυο αριθμεί 15 καταστήματα.

Διαβάστε επίσης

Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς: Η ισχυρή κυρία της Coca Cola Τρία Έψιλον και οι στρατηγικές κινήσεις που ενισχύουν την ηγετική θέση

Παλίρροια-Σουλιώτης: Προ των πυλών η πρώτη εξαγορά μετά την είσοδο της VNK στο μετοχικό κεφάλαιο