• Business

    Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά


    Σε υποτονικούς ρυθμούς κινήθηκε η αγορά για πλοία τύπου capesize την εβδομάδα 28/11-2/12 ενώ θετικότερο ήταν το κλίμα για τα panamax. Ειδικότερα και σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές, στην περιοχή του Ατλαντικού η αγορά για πλοία τύπου capesize κινήθηκε υποτονικά την περασμένη εβδομάδα ενώ στην περιοχή του Ειρηνικού οι τιμές της spot αγοράς για ταξίδια από την Αυστραλία παρέμειναν υπό πίεση παρά την αύξηση της κινητικότητας που παρατηρήθηκε προς το τέλος της εβδομάδας.

    Ο γενικός μέσος όρος ημερήσιων εσόδων στην spot αγορά έπεσε κατά 6% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 16,997.

    Panamax

    Θετικό ήταν το κλίμα στην αγορά για πλοία τύπου Panamax όπου στα βόρεια της περιοχής του Ατλαντικού παρατηρήθηκε περιορισμένος αριθμός σε τονάζ με αποτέλεσμα να βοηθηθούν οι τιμές.

    Στον αντίποδα η δραστηριότητα στην περιοχή του Ειρηνικού ήταν σε γενικές γραμμές επικεντρωμένη στα νότια με νέα φορτία από την Ινδονησία και την Αυστραλία, βοηθώντας έτσι τις τιμές των ναύλων.

    Ο γενικός μέσος όρος ημερήσιων εσόδων στην spot αγορά αυξήθηκε κατά 7% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 12,450.

    Έλλη Πατέρα
    Έλλη Πατέρα

    Supramax/Handysize

    Στον Ατλαντικό παρατηρήθηκε περιορισμένος αριθμός σε τονάζ από τον Κόλπο Μεξικού (Αμερικής) ενώ η σταθερή ροή νέων φορτίων σιτηρών βοήθησε τις τιμές των ναύλων στα ταξίδια από εκείνη την περιοχή.

    Αντίθετα, στα βόρεια της περιοχής του Ειρηνικού ο περιορισμένος αριθμός νέων φορτίων χάλυβα ήταν η αιτία για την ελλιπή απορρόφηση πλοίων τύπου Supramax με αποτέλεσμα οι τιμές να παραμείνουν αμετάβλητες.

    Ο γενικός μέσος όρος ημερησίων εσόδων στην spot αγορά στα Supramax ανέβηκε οριακά 3% στα $ 9,833 ενώ για τα Handysize στις ναυλώσεις βραχείας διάρκειας ο γενικός μέσος όρος αυξήθηκε κατά 5% στα $ 8,292.

    Οι δείκτες την Παρασκευή 2/12/16 διαμορφώθηκαν ως εξής:

    BDI 1198(+2), BCI 2193(-13), BPI 1508(+22), BSI 921(+4), BHSI 543(+2), ενώ στις 5/12/16:

    BDI 1196(-2), BCI 2137(-56), BPI 1541(+33), BSI 929(+8), BHSI 548(+5)

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης: Τα μεγαλόπνοα σχέδια της Latsco. Τι λένε πηγές της εταιρίας στο mononews.gr

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μιχ. Μποδούρογλου: Γιατί πουλάει για scrap πλοία ηλικίας 9 ετών – Όλο το παρασκήνιο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Χατζηιωάννου: Επενδύει σε μεταχειρισμένα πλοία η Safe Bulkers



    ΣΧΟΛΙΑ