Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handysize “Antaios” της Amalthia Marine είναι χωρητικότητας 27.800-dwt και κατασκευής 1999
Πυρκαγιά ξέσπασε σε φορτηγό πλοίο της ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακής Amalthia Marine Inc. – το οποίο βρισκόταν 860 μίλια ανοιχτά του Cape Town στη Νότια Αφρική – και κατόπιν το μηχανοστάσιο του πλοίου πλημμύρισε, σύμφωνα με την Αρχή της Νότιας Αφρικής την Ασφάλεια στη Θάλασσα (Samsa), χωρίς ωστόσο να υπάρξουν θύματα.
Ειδικότερα, όπως αναφέρουν διεθνή πρακτορεία αλλά και το TradeWinds, το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handysize Antaios (χωρητικότητας 27.800-dwt και κατασκευής 1999) εξέπεμψε σήμα κινδύνου το οποίο ελήφθη από το φορτηγό πλοίο NSU Inspire (χωρητικότητας 251.000-dwt και κατασκευής 2011) της ιαπωνικής ναυτιλιακής NS United.
Επιπλέον έξι πλοία έσπευσαν στο σημείο σε περίπτωση που το ιαπωνικό πλοίο χρειαζόταν ενισχύσεις, ωστόσο το πλήρωμά του κατόρθωσε επιτυχώς να περισυλλέξει το πλήρωμα του Antaios από τις δύο σωστικές λέμβους.
Σύμφωνα με τη Samsa, το πλοίο της Amalthia Marine είχε προορισμό τη Σαουδική Αραβία και μετέφερε φορτίο σιτηρών. “Η πυρκαγιά προκάλεσε ζημιές που οδήγησαν στο να πλημμυρίσει το μηχανοστάσιο. Όταν η πλημμύρα ξέφυγε από τον έλεγχο, ο καπετάνιος αποφάσισε να εκπέμψει σήμα κινδύνου και διέταξε το 19μελές πλήρωμα να εγκαταλείψει το πλοίο”, πρόσθεσε η Αρχή.
Η ελληνική ναυτιλιακή κατόπιν επικοινώνησε με τοπικό πρακτορείο ώστε να φροντίσει το πλήρωμα του Antaios με την άφιξή του στο Cape Town, η οποία πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας 5 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης: Τα μεγαλόπνοα σχέδια της Latsco. Τι λένε πηγές της εταιρίας στο mononews.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μιχ. Μποδούρογλου: Γιατί πουλάει για scrap πλοία ηλικίας 9 ετών – Όλο το παρασκήνιο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Χατζηιωάννου: Επενδύει σε μεταχειρισμένα πλοία η Safe Bulkers