• Business

    Κ. Κωνσταντακόπουλος: Επιδιώκει να φέρει νέα κεφάλαια για την Costamare ύψους 78 εκ δολ

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος,

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος. Επικεφαλής COSTAMARE.


    Σε έκδοση 11 εκατομμυρίων νέων μετοχών προχωρά η ναυτιλιακή εταιρεία Costamare, συμφερόντων της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, η οποία μάλιστα ήδη έχει εκδηλώσει την πρόθεσή της να αγοράσει ένα σημαντικό μέρος αυτών. Με την τιμή της μετοχής της Costamare να κυμαίνεται λίγο πάνω από τα 6 δολάρια, και αν υλοποιηθούν όλες οι οψιόν αγοράς επιπλέον 1.65 εκατ, μετοχών, οι νέες μετοχές μπορούν να φέρουν στην εταιρεία νέα ρευστότητα της τάξεως των 78 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Η οικογένεια του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, που αθροιστικά κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών της Costamare, εμφανίζεται διατεθειμένη να αγοράσει νέες μετοχές συνολικής αξίας 10 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ ανάδοχοι της έκδοσης των νέων μετοχών είναι από κοινού οι Morgan Stanley, Wells Fargo Securities, JP Morgan, Citigroup και Barclays.

    Σημειώνεται ότι μετά τη σχετική ανακοίνωση, η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη μετοχή της Costamare κινήθηκε έντονα πτωτικά στις συναλλαγές μετά το κλείσιμο της αγοράς, καταγράφοντας απώλειες άνω του 7,4%.

    Υπενθυμίζεται ότι η Costamare ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα ότι θα παραλάβει τα νέα της πλοία -τέσσερα στο σύνολο, καθώς το τέταρτο ήταν εξαρχής προγραμματισμένο για παράδοση το 2017- την επόμενη χρήση, αντί για το τέλος του έτους, μία κίνηση που συγκέντρωσε θετικά σχόλια από τους αναλυτές. «Η κίνηση αυτή περιορίζει τις κεφαλαιακές απαιτήσεις της εταιρίας και μεταθέτει τις παραδόσεις πιο κοντά στην αναμενόμενη ανάκαμψη της αγοράς», είχε δηλώσει σχετικά ο αναλυτής της JP Morgan Noah Parquette.

    Κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές ο οικονομικός διευθυντής της Costamare Γρηγόρης Ζήκος είχε επισημάνει ότι η εταιρία θα ξεκινήσει συζητήσεις για τη χρηματοδότηση του τελευταίου από τα τέσσερα πλοία που θα παραδοθεί το Μάρτιο του 2017. Αν η ναυτιλιακή καταφέρει να εξασφαλίσει το 50% της χρηματοδότησης του πλοίου, όπως έκανε και με τα άλλα πλοία της ίδιας παραγγελίας, οι απαιτήσεις των κεφαλαιακών δαπανών θα υποχωρήσουν στα 3 εκατ. δολάρια, διευκρίνιζε ο κ. Ζήκος.

    ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μ. Σάλλας: Τα σχέδια του τραπεζίτη για την Παγκρήτια Τράπεζα

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οικογένεια Στέγγου: H κρίση έβαλε πωλητήριο στο “My Toy”

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά



    ΣΧΟΛΙΑ