• Business

    Η μεγάλη ήττα της ΔΕΗ: Χάνει 400 πελάτες την ημέρα

    ADMHE ΑΔΜΗΕ ΔΕΗ Παναγιωτάκης

    Εμμ. Παναγιωτάκης – Πρόεδρος ΔΕΗ


    Όλο και περισσότεροι καταναλωτές γυρίζουν την πλάτη στη ΔΕΗ και επιλέγουν έναν από τους ιδιώτες παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος, εκμεταλλευόμενοι τα πολύ δυνατά πακέτα προσφορών που αυτοί προσφέρουν, με τους αριθμούς να δείχνουν ότι το πελατολόγιο της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού φυλλορροεί με γρήγορους ρυθμούς.

    Το περασμένο καλοκαίρι το μερίδιο αγοράς των ιδιωτών παρόχων ρεύματος ξεπέρασε αθροιστικά για πρώτη φορά το 10%, ενώ με βάση τα στοιχεία του Οκτωβρίου έχει αυξηθεί ήδη στο 12,01%. Σε απόλυτους αριθμούς, τον περασμένο Ιούνιο οι ιδιώτες πάροχοι είχαν αθροιστικά λιγότερους από 84.000 πελάτες, ενώ με βάση τα στοιχεία του Νοεμβρίου έχουν πλέον περισσότερους απο 136.000 πελάτες. Δηλαδή, σε διάστημα πέντε μηνών περισσότεροι από 50.000 πελάτες της ΔΕΗ αποφάσισαν να αλλάξουν πάροχο – άρα πάνω από 10.000 το μήνα, ή περίπου 400 τη μέρα.

    Το γιατί συμβαίνει αυτό μάλλον το καταλαβαίνουμε όλοι μας: οι ιδιώτες πάροχοι έχουν επιδοθεί εδώ και μήνες σε ένα πραγματικό μπαράζ διαφημίσεων, προωθώντας τις συμφέρουσες προσφορές τους, και σε μία περίοδο που οι καθημαγμένοι από την υπερφορολόγηση και την κρίση πολίτες προσπαθούν να εξοικονομήσουν από παντού, η προοπτική του να ελαφρυνθεί ο λογαριασμός του ρεύματος είναι εξαιρετικά ελκυστική για πάρα πολλά νοικοκυριά.

    Η ΔΕΗ, βέβαια, το πάλεψε και λίγο: το καλοκαίρι ανακοίνωσε έκπτωση 15% για τους πελάτες της που πληρώνουν εγκαίρως τους λογαριασμούς τους, και πράγματι για ένα σύντομο χρονικό διάστημα οι τάσεις φυγής των πελατών της “φρέναραν”, μέχρι να επανέλθουν οι ιδιώτες πάροχοι με νέες προσφορές, που έβαλαν και πάλι σε… πειρασμό πολλούς καταναλωτές.

    Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως είναι τα ποιοτικά στοιχεία των πελατών που αφήνουν τη ΔΕΗ για χάρη ενός ιδιώτη παρόχου: πρόκειται για πελάτες που σε μεγάλο βαθμό παρουσιάζουν κατανάλωση ρεύματος αισθητά άνω του μέσου όρου, και συνειδητοποίησαν ότι οι επιπλέον υπηρεσίες και οι καλύτερες τιμές που προσφέρουν οι ανταγωνίστριες εταιρείες είναι προς όφελός τους – είναι οι πλέον περιζήτητοι πελάτες, και το γεγονός ότι η ΔΕΗ τους χάνει δείχνει πόσο προβληματική είναι η εικόνα της αυτή τη στιγμή στην αγορά.

    Πώς αντιδρά, αλήθεια, η ΔΕΗ σε όλα αυτά; Πολύ απλά, δεν αντιδρά! Πέρα από την έκπτωση 15% στους καλοπληρωτές πελάτες της, η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού δεν δείχνει διατεθειμένη να κάνει κάποια δυναμική κίνηση για να ανασχέσει την τάση απομείωσης του πελατολογίου της, ελπίζοντας ίσως πως αυτό θα γίνει με κάποιον… μαγικό τρόπο.

    Όμως θαύματα δε γίνονται…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μικρή πτώση του ευρώ στο δολάριο (1,0545 ΔΟΛ). Live η διακύμανση

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιος είναι ο μύθος της αγοράς που οι τράπεζες του κατάσχεσαν μετοχές του Τιτάνα αξίας 124 εκατ.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θανάσης Μαρτίνος – Πάρης Κασιδόκωστας: Εφοπλιστικό άρωμα στην Αθηναϊκή Ριβιέρα



    ΣΧΟΛΙΑ