Σε νέα συμφωνία προχώρησε ο ναυτιλιακός όμιλος Capital Group, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, με τη νοτιοκορεάτικη SK Shipping, από την οποία και ναύλωσε το τέταρτο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC.

Ειδικότερα, η Capital ναύλωσε το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC C Progress (χωρητικότητας 319.000-dwt και κατασκευής 2012) για μια περίοδο διάρκειας 2 ετών με option ανανέωσης για ακόμη ένα. Οι ναύλοι που συμφωνήθηκαν για την ελάχιστη διάρκεια του ναυλοσυμφώνου καθορίστηκαν στα 30.500 δολάρια ημερησίως.

Σημειώνεται πως η ναυτιλιακή του κ. Μαρινάκη έχει ήδη χρονοναυλώσει για μια περίοδο διάρκειας 2 ετών άλλα τρία δεξαμενόπλοια τύπου VLCC από την SK Shipping, τα C Spirit, C Challenger (κατασκευής 2013) και C Innovator (κατασκευής 2012), όλα χωρητικότητας 314.000-dwt, ενώ και τα τέσσερα πλοία θα δραστηριοποιηθούν εμπορικά στην περιοχή της Άπω Ανατολής.

Αγορές 8 πλοίων μέσα σε διάστημα δύο μηνών

Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μαρινάκης, για λογαριασμό της ναυτιλιακής του Capital Maritime, έχει δαπανήσει περισσότερα από 160 εκατ. δολάρια για την αγορά μεταχειρισμένων φορτηγών πλοίων τύπου capesize μέσα σε σε διάστημα 3 μηνών, γεγονός που δείχνει πως η συγκεκριμένη αγορά αρχίζει να παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης με τους ναύλους παράλληλα να κυμαίνονται στα υψηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί σε διάστημα ενός χρόνου.

sk shipping μαρινακης
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “K Endeavour” της SK Shipping είναι χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής του έτους 2011

Συγκεκριμένα η Capital Maritime από τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους έχει προχωρήσει στην εξαγορά δύο φορτηγών πλοίων τύπου capesize, των Gran Trader (χωρητικότητας 179.300-dwt και κατασκευής 2012) και ER Boston (χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2010), έχοντας καταβάλλει 22,5 και 21 εκατ. δολάρια για το καθένα αντίστοιχα.

Κατόπιν, η νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή SK Shipping – κομμάτι του ομίλου SK Group – πούλησε στην ναυτιλιακή του κ. Μαρινάκη τρία φορτηγά πλοία. O λόγος για τα K Endeavour, K Adventure, αμφότερα χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2011, και K Ambition, χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2012, για τα οποία το τίμημα κυμαίνεται συνολικά στα 67 εκατ. δολάρια.

Η πιο πρόσφατη εξαγορά της εταιρείας ήταν δύο ακόμη φορτηγά πλοία που ανήκαν στο στόλο της χρεοκοπημένης νοτιοκορεάτικης ναυτιλιακής Hanjin Shipping, με τους brokers να τοποθετούν το αντίτιμο της συγκεκριμένης εξαγοράς στα 40-45 εκατ. δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Κούστας: «Μάτωσε» η Danaos Shipping από το λουκέτο της Hanjin

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Εντυπωσιακό! Aύξηση 6,5% του ελληνικού στόλου το 2016, εν μέσω κρίσης. Τι πλοία αγόρασαν οι Έλληνες εφοπλιστές

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Πίττας: Γιατί έδωσε 900.000 μετοχές της Euroseas για την αγορά πλοίου 18 ετών