Σχέδιο αύξησης των πωλήσεων και κερδών ανακοίνωσε ο νεοδιορισμένος διευθύνων σύμβουλος της Burberry Group, Joshua Schulman, την ώρα που η απόδοση του βρετανικού οίκου μόδας βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα.

Ο νέος Αμερικανός CEO, ο οποίος ορίστηκε τον περασμένο Ιούλιο, ανέφερε ότι η εταιρεία σκοπεύει να επικεντρωθεί στην παραγωγικότητα των καταστημάτων και στο διαδίκτυο, ενώ αναμένεται να ευθυγραμμίσει εκ νέου τις τιμές της, σε μια προσπάθεια να φτάσει σε ετήσιες πωλήσεις 3 δισεκατομμυρίων λιρών (3,8 δισεκατομμύρια δολάρια) στο μέλλον.

1

Το όραμά του παρουσιάστηκε σε δήλωση την Πέμπτη, ενώ αναφέρθηκε η πτώση 20% στις συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 28 Σεπτεμβρίου.

Σημειώνεται ότι οι αναλυτές ανέμεναν πτώση 21%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του τελευταίου εξαμήνου, η εταιρεία κινήθηκε επίσης σε προσαρμοσμένη λειτουργική ζημία £41 εκατομμυρίων.

Η μετοχή της Burberry σημείωσε άνοδο έως και 11% στις αρχές της διαπραγμάτευσης στο Λονδίνο, ενώ έχει σχεδόν πέσει στο μισό μέχρι στιγμής φέτος.

Ο Schulman κατηγόρησε τα σημερινά αποτελέσματα της εταιρείας σε λάθη του παρελθόντος.

«Η πρόσφατη υποαπόδοσή μας προήλθε από πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της ασυνεπούς διοίκησης και της έλλειψης εστίασης στη βασική κατηγορία εμβληματικών ενδυμάτων όπως η καμπαρντίνα μας και στα βασικά τμήματα πελατών μας», σημείωσε ο Schulman, προσθέτοντας ότι «αποτελεί επιτακτική ανάγκη να διορθωθεί η πορεία της εταιρείας».

Σύμφωνα με τον Schulman, υπήρξε μια κακή στρατηγική τιμολόγησης στα δερμάτινα είδη, όπου οι τιμές αυξήθηκαν πολύ και γρήγορα, γεγονός που οδήγησε σε μειωμένες πωλήσεις.

Παρόλο που η Burberry δεν έχει δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τους μεσοπρόθεσμους οικονομικούς της στόχους, η εταιρεία φαίνεται να δείχνει ότι δεν υπάρχει «κανένας λόγος» για τον οποίο δεν μπορεί να επιστρέψει στη δημιουργία εσόδων 3 δισεκατομμυρίων λιρών.

Ωστόσο, αντιμετωπίζει το ίδιο δύσκολο περιβάλλον με τους ανταγωνιστές της.

Η απόδοσή της στο 6μηνο, «φέρει σημάδια» αποτυχημένων προσπαθειών της για premiumization, δήλωσε ο James Grzinic, αναλυτής της Jefferies.

Τόνισε μάλιστα ότι το «μέγεθος των πιέσεων» που αντιμετωπίζει η Burberry παραμένει «εντυπωσιακό».

Διαβάστε επίσης: 

Bernard Squarcini: Από τις μυστικές υπηρεσίες… στα σαλόνια της LVMH – Για τι κατηγορείται σήμερα ο πρώην «έμπιστος» του μεγιστάνα Arnault

Burberry: Σενάρια για πρόταση εξαγοράς από την Moncler – Άλμα της μετοχής έως 8%

Στο κυνήγι της φθηνής πολυτέλειας: Η γκρίζα αγορά που πουλάει μισοτιμής Prada και Burberry