• Business

    Burberry: Η ζήτηση στην Κίνα έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του ομίλου πολυτελών ειδών – Μείωση των εσόδων στις ΗΠΑ

    • Bloomberg
    Jonathan Akeroyd, CEO Burberry

    Jonathan Akeroyd, CEO Burberry


    Οι πωλήσεις της Burberry Group αυξήθηκαν με τον ταχύτερο ρυθμό των τελευταίων δύο ετών, καθώς επωφελήθηκε από την ανάκαμψη της ζήτησης στην Κίνα.

    Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 18% σε συγκρίσιμα καταστήματα με σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία τις 13 εβδομάδες που έληξαν την 1η Ιουλίου, ανακοίνωσε την Παρασκευή η βρετανική εταιρεία.

    Τα μεγέθη ήταν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

    Η ανάκαμψη στην Κίνα όπου οι πωλήσεις εκτινάχθηκαν κατά 46% αντιστάθμισε κάπως την αδυναμία που σημειώθηκε στην αγορά των ΗΠΑ, όπου τα έσοδα μειώθηκαν κατά 8%.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Burberry, Jonathan Akeroyd, προσπαθεί να ενισχύσει το προφίλ και την ελκυστικότητα του brand.

    Ευελπιστεί ότι ο Daniel Lee, ο καινούργιος σχεδιαστής που παρουσίασε την πρώτη του συλλογή τον Φεβρουάριο, μπορεί να δώσει νέα πνοή στην εταιρεία επιστρέφοντας στις βρετανικές της ρίζες.

    Οι επενδυτές πούλησαν τη μετοχή τον Μάιο αφού η Burberry προειδοποίησε για επιβράδυνση της ζήτησης στις ΗΠΑ και αυτή η τάση συνεχίστηκε το πρώτο τρίμηνο με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 8% στην περιοχή της Αμερικής.

    Η εταιρεία επανέλαβε τις εκτιμήσεις της για χαμηλή διψήφια αύξηση πωλήσεων φέτος.

    Τα δημοφιλή αδιάβροχα ενδύματα της εταιρείας σημείωσαν αυξημένες πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο, όπως και τα δερμάτινα είδη, συμπεριλαμβανομένων των γυναικείων τσαντών, ανέφερε η Burberry.

    Η εταιρεία ανακαίνισε 19 καταστήματα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και βρίσκεται σε καλό δρόμο να αναβαθμίσει περισσότερο από το 50% των καταστημάτων της μέχρι το τέλος του έτους.

    Τον Μάιο, ο Akeroyd είπε ότι οι δημιουργίες του Lee θα είναι διαθέσιμες στα καταστήματα από τον Σεπτέμβριο και ότι η υποδοχή από τους χονδρεμπόρους ήταν θετική.

    Ο CEO ανέλαβε τη διαχείριση του brand πριν από περισσότερο από ένα χρόνο. Όπως και οι προκάτοχοί του, επιδιώκει να ενισχύσει το κύρος της Burberry, και παράλληλα να δώσει ώθηση στα έσοδα πουλώντας περισσότερα αξεσουάρ και τσάντες μακροπρόθεσμα.

    Οι αναλυτές μιλούν όλο και περισσότερο για πόλωση μεταξύ των ομίλων πολυτελών ειδών, κάνοντας διάκριση μεταξύ αυτών που παρουσιάζουν τις καλύτερες επιδόσεις όπως η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton και η Hermes International και των υπολοίπων που πιθανότατα θα μείνουν πίσω.

    Διαβάστε ακόμη:

    Burberry: Βουτιά της μετοχής έφερε η επιβράδυνση των πωλήσεων στις ΗΠΑ

    Francois-Henri Pinault: Από την Gucci στην εξαγορά πρακτορείου ταλέντων με αποτίμηση 7 δισ. δολ.

    Amancio Ortega: Το νέο ακίνητο που απέκτησε ο Mr Zara, με ενοικιαστή την Walmart



    ΣΧΟΛΙΑ