Η Burberry Group παρουσίασε περιορισμένη αύξηση πωλήσεων το περασμένο τρίμηνο, καθώς οι πελάτες στην Κίνα επηρεάστηκαν από τους αυστηρούς ελέγχους για την πανδημία που επέβαλε η χώρα και στη συνέχεια, στο τέλος του έτους, από την μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων λόγω της χαλάρωσης των περιορισμών.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις των καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 1% το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, λιγότερο από την αύξηση κατά 1,4% που περίμεναν οι αναλυτές. Η απόδοση της εταιρείας ειδών πολυτελείας επηρεάστηκε από την βουτιά κατά 23% που σημείωσαν οι πωλήσεις της στην Κίνα, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση.

1

Η ζήτηση για είδη πολυτελείας στην Κίνα – την βασική μηχανή ανάπτυξης του κλάδου – μειώθηκε από τους συνεχείς περιορισμούς που επιβλήθηκαν για την αντιμετώπιση του Covid-19 και διήρκησαν για μεγάλο χρονικό διάστημα του περασμένου έτους.

Η αλλαγή πολιτικής της κυβέρνησης τον Δεκέμβριο και η απότομή διακοπή των ελέγχων, μπορεί να πυροδοτήσει ανάκαμψη των πωλήσεων τους επόμενους μήνες, είπαν οι αναλυτές, αλλά μόνο όταν η αύξηση των κρουσμάτων υποχωρήσει.

Η Burberry εισέρχεται σε μια νέα εποχή καθώς ο νέος Δημιουργικός Διευθυντής Daniel Lee, που προσλήφθηκε πέρυσι για να τονώσει το brand, ετοιμάζεται να παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή στην πασαρέλα τον επόμενο μήνα, στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.

Διαβάστε ακόμη:

Burberry: Νέος Διευθυντής Δημιουργικού ο Daniel Lee

Burberry: Ποιες αλλαγές δρομολογεί η νέα ηγετική ομάδα του ισχυρού brand

Ψηφιακή κολεξιόν από τον οίκο Burberry στο βιντεοπαιχνίδι Minecraft