ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από τότε που ιδρύθηκε το 2017, η Fruitz επεκτάθηκε σε χώρες όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο και η Ισπανία και είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Gen Z, μία δημογραφική ομάδα που αντιπροσωπεύει ένα αυξανόμενο ποσοστό των διαδικτυακών γνωριμιών.
Η Fruitz επιδιώκει την ειλικρίνεια όσον αφορά τις προθέσεις κάποιου για να κλείσει ραντεβού, ταιριάζοντας άτομα που αναζητούν τον ίδιο τύπο σχέσης και επιλέγοντας πανομοιότυπα emoji με φρούτα. Η Bumble, η οποία ανέτρεψε την παραδοσιακή σκηνή των γνωριμιών δίνοντας στις γυναίκες την ευκαιρία να κάνουν την πρώτη κίνηση, επισήμανε ότι η Fruitz ταιριάζει στη φιλοσοφία της για την προώθηση σχέσεων που είναι υγιείς και ισότιμες.
«Η εξαγορά της Fruitz μάς επιτρέπει να επεκτείνουμε την προσφορά προϊόντων μας στους καταναλωτές σύμφωνα με την εστίασή μας στην ενδυνάμωση των σχέσεων», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της Bumble, Whitney Wolfe Herd.
Όπως η Bumble, έτσι και η εφαρμογή Fruitz διαθέτει ένα βασικό μοντέλο που είναι δωρεάν και προσφέρει επιπλέον δυνατότητες μέσω συνδρομής. Οι όροι της συμφωνίας εξαγοράς δεν αποκαλύφθηκαν.
Η Fruitz κατατάχθηκε στην πρώτη πεντάδα των δωρεάν εφαρμογών lifestyle της iPhone με τις υψηλότερες εισπράξεις στη Γαλλία, από τις 3 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε η App Annie.
Η Bumble με έδρα το Όστιν του Τέξας κατέχει επίσης την Badoo, μία από τις εφαρμογές γνωριμιών με τις περισσότερες λήψεις στη Δυτική Ευρώπη, όπου έχει σημειώσει μεγάλη ανάπτυξη, σύμφωνα με την Wolfe Herd.
Η μετοχή της Bumble έχει καταγράψει απώλειες περίπου 35% από την αρχική δημόσια προσφορά που πραγματοποίησε τον Φεβρουάριο 2021. Από τις αρχές του νέου έτους καταγράφει απώλειες 18% έναντι πτώση 12% που έχει σημειώσει η ανταγωνίστρια της Match Group, ιδιοκτήτρια του Tinder.