Απώλειες γύρω στο 10% κατέγραφε σήμερα, Τετάρτη, η μετοχή της Bumble, μετά την ανακοίνωση απογοητευτικών οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρίμηνο, αλλά και της πρόθεσής της να περικόψει το 30% του εργατικού δυναμικού της – εξελίξεις που υπογραμμίζουν την ανάγκη στρατηγικής αναδιάρθρωσης.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ζημίες 32 εκατομμυρίων δολαρίων και έσοδα στα 273,6 εκατομμύρια δολάρια.

Σε αναζήτηση καινοτομιών

Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πρόκειται να καταργήσει 350 θέσεις εργασίας, καθώς η νέα διευθύνουσα σύμβουλος, Lidiane Jones, προσπαθεί να αυξήσει τις “υποτονικές” δαπάνες των χρηστών, σε έναν κλάδο που, όπως ανέφερε, «έχει να δει πραγματικές καινοτομίες αρκετά χρόνια τώρα».

Η εφαρμογή online γνωριμιών χρειάζεται να βρει νέους τρόπους για να προσελκύσει τις νεότερες γενιές που αναζητούν συντροφιά, σημειώνει το Reuters.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Bumble ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επανακυκλοφορήσει την εφαρμογή της, ανανεώνοντας την προσφορά συνδρομής Premium Plus, σχεδόν έναν μήνα αφότου η αντίπαλη Match Group, ιδιοκτήτρια του Tinder, προέβλεψε έσοδα Ιανουαρίου-Μαρτίου κάτω των εκτιμήσεων, ενώ ανακοίνωσε παράλληλα βελτίωση της εφαρμογής, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους χρήστες της Gen Z.

Η Jones, η οποία ανέλαβε CEO τον Νοέμβριο, μετά την παραίτηση της Whitney Wolfe Herd, εμφανίστηκε σίγουρη για την ικανότητα της ομάδας να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ανάπτυξη της εταιρείας.

Ωστόσο, παρόλο που οι Match και Bumble δηλώνουν ότι θέλουν να χρησιμοποιήσουν γενετική τεχνητή νοημοσύνη, κανένας από τους δύο ανταγωνιστές δεν έχει διευκρινίσει τον τρόπο που η τεχνολογία μπορεί να οδηγήσει σε νέες δυνατότητες.

“Για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν υπήρξαν καινοτομίες στον χώρο. Αυτή η εμπειρία πιθανότατα χρειάζεται σημαντική ανανέωση πέρα ​​από απλά νέα επίπεδα τιμολόγησης ή φίλτρα, προκειμένου να αυξηθούν όσοι πληρώνουν για ένα τέτοιου είδους ραντεβού”, δηλώνει ο αναλυτής της BTIG, Jake Fuller.

Μειώθηκαν τα έσοδα

Ταυτόχρονα, πολλοί επισημαίνουν ότι η αύξηση των εσόδων φέτος ενδέχεται να επιβραδυνθεί, σε σχέση με τις προβλέψεις της Bumble, καθώς οι βελτιώσεις των εφαρμογών, ενδέχεται να χρειαστούν χρόνο, προκειμένου να “αγκαλιαστούν” από τους χρήστες.

Σημειώνεται ότι τα συνολικά μέσα έσοδα ανά χρήστη που πληρώνει στις εφαρμογές Badoo και Bumble μειώθηκαν στα 22,64 δολάρια το δ’ τρίμηνο, από 23,01 δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Bumble, αντικατοπτρίζουν τις ευρύτερες τάσεις στον κλάδο των διαδικτυακών γνωριμιών.

Όπως αποκάλυψε μια μελέτη της Pew Research του 2023, οι νεότεροι χρήστες διστάζουν ολοένα και περισσότερο να επενδύσουν σε premium λειτουργίες που προσφέρονται.

Οι εφαρμογές φαίνεται ότι δυσκολεύονται να πείσουν τις γενιές Gen Z και Millennials να επενδύσουν, αφού μόνο το 22% των χρηστών κάτω των 20 ετών έχει πληρώσει, προκειμένου να αποκτήσει premium υπηρεσίες.

Διαβάστε επίσης: 

Google Gemini AI: Ριζικές βελτιώσεις στο εργαλείο που αρνήθηκε να πει αν ο Χίτλερ ή ο Μασκ είναι χειρότερος

Klarna: Μείωση των ετήσιων ζημιών εν όψει της εισαγωγής της στο χρηματιστήριο

Aston Martin: Περιορίζονται σημαντικά οι απώλειες – Στην αγορά τα επόμενης γενιάς σπορ οχήματα