Η αγορά πολυτελών ειδών της Κίνας μπορεί να ανακάμψει τους επόμενους 24 μήνες, καθώς η οικονομία της χώρας ανακάμπτει, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bulgari, Jean-Christophe Babin.
Η εταιρεία κατασκευής κοσμημάτων που ανήκει στον όμιλο της LVMH αντιμετωπίζει πιο έντονη ύφεση φέτος στα καταστήματα της στην Κίνα σε σχέση με τα διαδικτυακά κανάλια πώλησης που μπορούν να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στις μικρότερες πόλεις, πρόσθεσε ο Babin την Τετάρτη, κατά την διάρκεια συνέντευξης στην ετήσια China International Import Expo στη Σαγκάη.
Η πρόβλεψή του αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία σε μία περίοδο κατά την οποία οι κολοσσοί του κλάδου πολυτελών ειδών, από τις ελβετικές ωρολογοποιίες μέχρι τα ισχυρά brands της μόδας, αγωνίζονται να προσελκύσουν και πάλι τους Κινέζους καταναλωτές.
Η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, που αποτελεί εδώ και καιρό ακρογωνιαίο λίθο για τις εταιρείες λιανικών πωλήσεων διεθνώς, δεν έχει ακόμη ανακάμψει από τα lockdowns της εποχής της πανδημίας. Περίοδος που άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες των Κινέζων, οι οποίοι από δεινοί αγοραστές ισχυρών εμπορικών σημάτων, εξελίσσονται σε ολοένα και πιο λιτοί καταναλωτές.
Οι πωλήσεις της LVMH στην περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα υποχώρησαν κατά 16% το τρίτο τρίμηνο, πτώση μεγαλύτερη από το 14% που που κατέγραψαν το προηγούμενο τρίμηνο.
Η Kering SA προειδοποίησε ότι τα ετήσια κέρδη της θα πέσουν στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2016, αφού οι συγκρίσιμες πωλήσεις της μεγαλύτερης εταιρείας της, της Gucci, βούλιαξαν κατά 25% στο τρίμηνο λόγω της επιβράδυνσης στην ηπειρωτική χώρα.
Από την πλευρά του, ο Babin είχε δηλώσει νωρίτερα φέτος ότι η εστίαση της Bulgari στην πιο σταθερή αγορά γυναικείων ρολογιών – και το γεγονός ότι κατασκευάζει την πλειονότητα των δικών της εξαρτημάτων, όπως κάσες, καντράν και μηχανισμούς – της δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσει την παραγωγή και να αντιμετωπίσει την πτώση της ζήτησης, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας.
Διαβάστε επίσης:
Burberry: Σενάρια για πρόταση εξαγοράς από την Moncler – Άλμα της μετοχής έως 8%
Στο κυνήγι της φθηνής πολυτέλειας: Η γκρίζα αγορά που πουλάει μισοτιμής Prada και Burberry