ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ακόμη ένα capesize φορτηγό πλοίο παρέλαβε την Πέμπτη 26/1 η ναυτιλιακή Capital Ship Management, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης. Σημειώνεται ότι η παραλαβή αυτή αποτελεί την πέμπτη κατά σειρά για το 2017.
Ειδικότερα, η Capital ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε την παραλαβή του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize K Endeavour (χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2011), το οποίο ανήκε στη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή SK Shipping.
To K Endeavour είναι το δεύτερο από τα τρία αδελφά φορτηγά capesizes (όλα κατασκευασμένα στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Sungdong) που έχει εξαγοράσει ο κ. Μαρινάκης από το Νοέμβριο του 2016, όπως είχε γράψει σχετικά το mononews.gr.
Το συγκεκριμένο, μετονομάστηκε σε Amigo II, προκειμένου να δραστηριοποιηθεί εμπορικά στο στόλο της Capital.
Υπενθυμίζεται ότι τα υπόλοιπα δύο από την τριάδα των capes που εξαγόρασε ο εφοπλιστής είναι τα K Adventure (χωρητικότητας 179.900-dwt και κατασκευής 2011) και K Ambition (χωρητικότητας 179.900-dwt και κατασκευής 2012).
Όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 11 Ιανουαρίου, η Capital είχε ανακοινώσει ότι παρέλαβε το πρώτο φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize K Adventure (χωρητικότητας 179.900-dwt και κατασκευής 2011) από την SK Shipping την Τρίτη 10/1, προσθέτοντας πως ήταν «το πρώτο από τα τρία αδελφά πλοία που παραλαμβάνουμε τον Ιανουάριο του 2017». Όπως ανακοινώθηκε, το K Adventure μετονομάστηκε σε Aristofanis μετά την παράδοσή του στο στόλο της Capital.

Μια κίνηση η οποία και επιβεβαίωσε τόσο τις φήμες που κυκλοφορούσαν από το Νοέμβριο του 2016 σχετικά με τις εξαγορές των τριών πλοίων της SK Shipping, όσο και την επιθετική επενδυτική στρατηγική που έχει αποφασίσει να ακολουθήσει ο κ. Μαρινάκης.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Capital ανακοίνωσε την Τετάρτη 25/1 ότι το πλοίο Aristoklis, που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Daehan Shipbuilding Co. της Νοτίου Κορέας, περιλαμβάνεται πλέον στο στόλο της.
Πρόκειται για ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου και παραγώγων πετρελαίου τύπου aframax (με κατασκευαστικές προδιαγραφές eco-friendly) χωρητικότητας 112.800-dwt.
Είναι το δεύτερο από 2 νεότευκτα αδελφά δεξαμενόπλοια με τις ίδιες προδιαγραφές. Το πρώτο, το Aristaios (χωρητικότητας 112.800-dwt και κατασκευής 2017) παρέλαβε η εταιρεία πριν από λίγες ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κίνηση-ματ από τον Β. Κέρτσικωφ: Ιδρύει κοινοπραξία με τους Δανούς
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Δύο νέες συμφωνίες ναύλωσης για την Diana Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Ρέστης: Στην EST τα τελευταία πλοία της ιστορικής India Steamship;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κίνα: Θα απαντήσει με «αποφασιστηκότητα» στα αμερικανικά λιμενικά τέλη σε κινεζικά πλοία
- Η Google στην αντεπίθεση: Ετοιμάζει έφεση για την απόφαση του μονοπωλίου
- Ζελένσκι: Κι άλλες κυρώσεις σε κινεζικές εταιρείες που εμπλέκονται στην παραγωγή ρωσικών πυραύλων
- Τραμπ – Στάρμερ: Συνομίλησαν τηλεφωνικά για εμπόριο, Ουκρανία, Ιράν
