Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

«Τέλος» οι Coca-Cola Light και Zero: Πλέον όλα γίνονται απλά… Coca-Cola!

Coca-Cola

Την επιλογή της στρατηγικής «One Brand» αποφάσισε να ακολουθήσει η Coca-Cola, η οποία ανακοίνωσε πως προχωρά στην ενσωμάτωση όλων των προϊόντων της κάτω από την ίδια μάρκα.

Έτσι, οι συσκευασίες των των Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη αλλά και όλες οι ενέργειες μάρκετινγκ και διαφήμισης θα παρουσιάζονται πλέον με το κοινό brand name, ως μία μάρκα, με παραλλαγές του προϊόντος σε θερμίδες και συστατικά ως διαφορετικές επιλογές προϊόντος της ίδιας μάρκας. Τα κουτάκια θα είναι όλα κόκκινα, με το χαρακτηριστικό λογότυπο της εταιρείας, ενώ θα ξεχωρίζουν από το επάνω μέρος τους.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, “έτσι, η νέα στρατηγική “One Brand” θα ενισχύσει την ενημέρωση και το ενδιαφέρον των καταναλωτών σχετικά με την ποικιλία επιλογών που προσφέρει η εταιρεία ενώ παράλληλα θα ενθαρρύνονται να επιλέξουν το προϊόν που ταιριάζει περισσότερο με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους”.

Αναλυτικά σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας:

Συνεχής καινοτομία
Με την πάροδο του χρόνου, η Coca-Cola ανέπτυξε και διέθεσε στην αγορά νέα προϊόντα, για να προσφέρει στους καταναλωτές μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών τόσο σε θερμίδες και καφεΐνη, όσο  και σε μεγέθη συσκευασίας. Τις διαφορετικές αυτές επιλογές τις διέθεσε στην αγορά ως διαφορετικές μάρκες, όπως η Coca-Cola Light και η Coca-Cola Zero, με τη δική τους εμφάνιση, ταυτότητα και εκστρατείες μάρκετινγκ. Τώρα συνεχίζει να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις και τρόπο ζωής των καταναλωτών, παρουσιάζοντας όλα τα προϊόντα Coca-Cola, ως μία ενιαία μάρκα με διαφορετικές επιλογές.

Μία στρατηγική με επίκεντρο την ποικιλία επιλογών 
Με τη νέα προσέγγιση, η Coca-Cola εστιάζει ακόμα περισσότερο στην ποικιλία επιλογών που αποτελεί πλέον κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της. Το κεντρικό μήνυμα επικοινωνίας “Νέα συσκευασία, ίδια απόλαυση! Διάλεξε την αγαπημένη σου!” και οι νέες συσκευασίες ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να επιλέξουν για εκείνους και την οικογένειά τους το προϊόν που ταιριάζει με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους.

H κα. Ντιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, ανέφερε σχετικά: “Η Coca-Cola αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα και διαχρονικά brands στον κόσμο. Αλλά οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν και μαζί τους αλλάζουμε και εμείς. Για το λόγο αυτό, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές, ανάλογα με τον τρόπο ζωής, τις γευστικές προτιμήσεις και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός, για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν την αγαπημένη τους Coca-Cola, όποια και αν είναι αυτή.

Σε αυτό το πλαίσιο, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μεγαλύτερη έκθεση στα προϊόντα Coca-Cola με λιγότερες ή καθόλου θερμίδες, κάνοντάς τα περισσότερο ελκυστικά σε όλη την αγορά και βοηθώντας έτσι τους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές για αυτούς επιλογές.”

Η νέα στρατηγική στην πράξη  
Η νέα στρατηγική “One-Brand” περιλαμβάνει μία σειρά από αλλαγές που αφορούν στη συσκευασία, την επικοινωνία και το marketing. Συγκεκριμένα,

Μάρκετινγκ και σχεδιασμός
-Αντί να βλέπετε τέσσερις μεμονωμένες μάρκες (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη), θα βλέπετε την εμβληματική μάρκα Coca-Cola να υποστηρίζει και τις τέσσερις επιλογές.
-Κάθε κουτάκι και μπουκάλι Coca-Cola θα έχει τον ίδιο σχεδιασμό και ταυτότητα, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του χαρακτηριστικού Κόκκινου Δίσκου (red disk).

Κάθε επιλογή προϊόντος της Coca-Cola θα ξεχωρίζει από τα διαφορετικά χρώματα, στο πάνω μέρος της συσκευασίας.

Μεγαλύτερη Προβολή των προϊόντων χωρίς θερμίδες
Συνεχίζουμε να βοηθάμε όσους επιθυμούν να μειώσουν την πρόσληψη των θερμίδων και της ζάχαρης που λαμβάνουν από τα αναψυκτικά και αναλαμβάνουμε συγκεκριμένες δράσεις για τα προϊόντα μας:
-Στο τελικό πλάνο όλων των διαφημίσεων θα εμφανίζεται όλη η οικογένεια προϊόντων       Coca-Cola, έτσι ώστε να είναι εμφανής η δυνατότητα επιλογής προϊόντων με ή χωρίς θερμίδες.
-Τα προϊόντα χωρίς θερμίδες θα καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στα ράφια των καταστημάτων, ανεξάρτητα με το μερίδιο αγοράς που έχουν στην οικογένεια της Coca-Cola.
-Επίσης, θα αυξηθεί –σχεδόν θα τριπλασιαστεί – η παρουσία των προϊόντων Coca-Cola χωρίς θερμίδες στις προωθητικές ενέργειες γευστικής δοκιμής (product sampling).
-Τέλος, θα διατεθεί η νέα Coca-Cola Zero, με γεύση που προσεγγίζει ακόμα περισσότερο την υπέροχη γεύση της αυθεντικής Coca-Cola, αλλά χωρίς τη ζάχαρη.

Στο επίκεντρο και οι μικρότερες συσκευασίες
-Ως αποτέλεσμα της στρατηγικής “One Brand”, θα δοθεί έμφαση στην προώθηση της ποικιλίας διαθέσιμων συσκευασιών – από το κουτάκι των 150ml, έως την οικογενειακή συσκευασία του 1,5 λίτρου – βοηθώντας τους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές επιλογές για εκείνους και την οικογένειά τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΕΚΤΕΡ: Υπέγραψε σύμβαση 7,9 εκατ. ευρώ για την κατασκευή ξενοδοχείου στην Πάρο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Alpha Bank: Σε μετοχές μετέτρεψε τις ομολογίες της η Crédit Agricole – Στα 463 εκατ. ευρώ το μετοχικό κεφάλαιο

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Love is in the… gym: Όλα τα tips για να γνωρίσεις τον έρωτα της ζωής σου στο πιο απίθανο μέρος