Η ναυτιλιακή Euroseas Ltd., συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, η οποία εδώ και καιρό βρίσκεται σε διαδικασία στρατηγικής ανανέωσης του στόλου της, ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η παράδοση ενός φορτηγού πλοίου που είχε εξαγοράσει από την Tri Marine και της οποίας αποτελούσε το τελευταίο πλοίο στο στόλο της.

Ειδικότερα, η Euroseas ανακοίνωσε ότι παρέλαβε το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax Tasos (πρώην “Capetan Tassos”, χωρητικότητας 75.100-dwt και κατασκευής 2000), το οποίο και ανήκει στο στόλο της από την Τρίτη 10/1.

Η ναυτιλιακή του κ. Πίττα είχε καταβάλλει για αυτή την εξαγορά – την οποία και είχε ανακοινώσει από το Νοέμβριο του 2016 – το ποσό των 4,4 εκατ. δολαρίων, ενώ για τη χρηματοδότηση της εξαγοράς του εξασφάλισε δανειοδότηση ύψους 2 εκατ. δολαρίων από μια εταιρεία συμφερόντων του εφοπλιστή. Οι τόκοι αυτού του δανείου θα καταβάλλονται σε τριμηνιαία βάση ενώ ως μήνας λήξης έχει καθοριστεί ο Ιανουάριος του 2018, πριν από τον οποίο δεν αναμένεται να υπάρξει εξόφληση.

Αριστείδης Πίττας Euroseas
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax “Capetan Tassos” είναι χωρητικότητας 75.100-dwt και κατασκευής του έτους 2000

Ο κ. Πίττας – που διατελεί πρόεδρος της Euroseas – σχολιάζοντας την εξαγορά, είχε τονίσει ότι υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης στον τομέα των πλοίων τύπου panamax. Συγκεκριμένα, είχε πει ότι «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την εξαγορά του πλοίου Capetan Tassos καθώς πιστεύουμε ότι ο τομέας (των panamaxes) βρίσκεται σε σημείο καμπής μετά από μια μεγάλη περίοδο που οι τιμές των ναύλων δέχονταν πιέσεις».

Αξίζει να αναφερθεί ότι με την ολοκλήρωση της παραλαβής του Tasos, την πώληση του Eleni P για scrap, καθώς και την ανακοίνωση της εξαγοράς του Alexandros P (το οποίο η ναυτιλιακή θα παραλάβει ως τα τέλη του τρέχοντος μήνα), ο στόλος της Euroseas θα αποτελείται από 14 πλοία – 6 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax, panamax και handymax και 7 φορτηγά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου feeder.

Σημειώνεται ότι το Tasos η Tri Marine το είχε εξαγοράσει από τη ναυτιλιακή Lykiardopulo (νυν Neda Maritime Agency Co. Ltd.), συμφερόντων της εφοπλιστικής οικογένειας Λυκιαρδόπουλου από την Κεφαλλονιά, με το όνομα Amalia το έτος 2012, για το ποσό των 16,2 εκατ. δολαρίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επιβεβαίωση του Mononews: Αγόρασε 3 πλοία της SK Shipping o Β. Μαρινάκης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μινωικές Γραμμές: Γιατί ο Grimadli απέσυρε δύο πλοία του από την Αδριατική

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων