array(0) {
}
        
    
Menu
0.04%
Τζίρος: 137.99 εκατ.

Νετανιάχου: «Θα δράσουμε με αποφασιστικότητα για να φέρουμε πίσω όλους τους ομήρους»

Business

BSH: Φροντίδα και εξυπηρέτηση για ό,τι κάνει τη ζωή μας καλύτερη

Το σπίτι μας είναι το καταφύγιό μας, ο χώρος που μας προσφέρει ασφάλεια και ηρεμία. Είναι το μέρος όπου μπορούμε να απολαύσουμε στιγμές με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Για κάποιους είναι, επίσης, κι ο χώρος στον οποίο δημιουργούν. Γι’ αυτό και είναι πολύ σημαντικό να είναι πρακτικός και λειτουργικός, καλύπτοντας κάθε ανάγκη.

Η BSH το γνωρίζει καλά αυτό. Με όραμά της τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στο σπίτι με καινοτόμα προϊόντα και πρωτοπόρες ψηφιακές λύσεις, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής οικιακών συσκευών στην Ευρώπη επενδύει όχι μόνο στην καινοτομία και την τεχνολογία, αλλά και στην εξυπηρέτηση των πελατών. Έτσι, η εταιρεία συνδυάζει πρωτοποριακά προϊόντα, όπως εστίες, φούρνους, απορροφητήρες, πλυντήρια πιάτων και ρούχων, στεγνωτήρια, ψυγειοκαταψύκτες, καθώς και μικρές οικιακές συσκευές. Στόχος της BSH είναι να παρέχει υψηλής ποιότητας προϊόντα σε συνδυασμό με υπηρεσίες που προάγουν την εμπειρία του καταναλωτή, με μερικές από τις σημαντικότερες μάρκες του χαρτοφυλακίου της όπως οι Bosch, Pitsos, NEFF και Gaggenau.

BSH: Με τον άνθρωπο στο επίκεντρο

Με γνώμονα την εξυπηρέτηση πελατών μέσω πολλαπλών καναλιών, η BSH προσφέρει υποστήριξη μέσω τηλεφώνου αλλά και e-mail, εξασφαλίζοντας άμεση επικοινωνία με ειδικούς για γρήγορη επίλυση προβλημάτων. Παράλληλα, διαθέτει in-house τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και εξειδικευμένο δίκτυο τεχνικών, οι οποίοι εκπαιδεύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν κάθε δυσκολία ή πρόβλημα που μπορεί να παρουσιαστεί. Από την αγορά μέχρι τη συντήρηση και την αναβάθμιση, η εταιρεία εστιάζει στη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, παρέχοντας επίσης online tutorials και οδηγίες χρήσης για τις συσκευές.

 

BSH - after sales

Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε πραγματικό χρόνο

Οι συνδεδεμένες συσκευές μέσω της πλατφόρμας Home Connect προσφέρουν προσωποποιημένες εμπειρίες, όπως βέλτιστες πρακτικές χρήσης ή ακόμη και προτάσεις συνταγών. Την ίδια στιγμή, ο χρήστης έχει πρόσβαση, μέσω της εφαρμογής Home Connect σε εγχειρίδια και εκπαιδευτικά βίντεο για εξυπηρέτηση σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, οι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις μέσω της εφαρμογής για τακτική συντήρηση, ενώ μπορούν να παρακολουθούν την κατάσταση των συσκευών τους, λαμβάνοντας οδηγίες για άμεσες επιδιορθώσεις.

Επιπλέον, γνωρίζοντας πόσο σημαντική είναι η παρακολούθηση της κατανάλωσης νερού και ενέργειας, η BSH δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να βελτιστοποιήσει τη χρήση των οικιακών συσκευών του βάσει οικολογικών και οικονομικών παραγόντων. Πλέον, ο χρήστης είναι εκείνος που αποφασίζει την ενέργεια που καταναλώνει, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να είναι υπερήφανος ότι συνεισφέρει στην εξοικονόμηση πόρων.

Η BSH διαθέτει βάσεις δεδομένων για όλες τις μάρκες της, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να εγγράφουν τα προϊόντα τους και να λαμβάνουν ενημερωτικά newsletter με νέα και εξατομικευμένες πληροφορίες. Κατά την εγγραφή της συσκευής τους στο website της μάρκας, οι καταναλωτές απολαμβάνουν έκπτωση 30% σε προϊόντα φροντίδας και καθαρισμού για έναν χρόνο (μέχρι 3 τεμάχια ανά συσκευή). Επιπλέον, με μια εφάπαξ οικονομική επιβάρυνση, η BSH δίνει τη δυνατότητα για επέκταση της διετούς εργοστασιακής εγγύησης για 3 επιπλέον χρόνια, προσφέροντας έτσι 36 επιπλέον μήνες στα οφέλη της εγγύησης κατασκευαστή.

 

BSH after sales

 

Ραντεβού με τεχνικό:

Για την επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος, μπορεί να προγραμματιστεί ραντεβού επίσκεψης τεχνικού, είτε με τηλεφωνική επικοινωνία, είτε και διαδικτυακά μέσω φόρμας επικοινωνίας στο website της μάρκας, παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Στη συνέχεια, η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών οργανώνει το ραντεβού και ενημερώνει τον πελάτη για τον χρόνο της επίσκεψης. Πολύ σημαντικό για τον τεχνικό είναι να γνωρίζει τι χρειάζεται πριν από την επίσκεψή του, ώστε να καταφέρει να ολοκληρώσει τη διαδικασία της επισκευής με αμεσότητα. Είναι εντυπωσιακό πως με την ακολουθία των παραπάνω βημάτων, το 97% των βλαβών ολοκληρώνεται στην 1η επίσκεψη του τεχνικού.

Εξειδικευμένοι τεχνικοί:

Το δίκτυο των εξειδικευμένων in-house τεχνικών της εταιρείας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης και Κύπρο, αλλά και το εξουσιοδοτημένο δίκτυο τεχνικών πανελλαδικά, παρέχει την άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών, ενώ οι τεχνικοί χρησιμοποιούν αποκλειστικά ανταλλακτικά της επίσημης αντιπροσωπείας. Σε ό,τι αφορά τα ανταλλακτικά, η BSH διασφαλίζει διαθεσιμότητα 15 χρόνων για τις μεγάλες οικιακές συσκευές και 10 χρόνων για τις μικροσυσκευές και τις συσκευές κλιματισμού – για λειτουργικά ανταλλακτικά για τις συσκευές με ημερομηνία παραγωγής μετά την 1η Ιανουαρίου 2023.

Με έμφαση στην καινοτομία, την αξιοπιστία και την άριστη εξυπηρέτηση, η BSH συνεχίζει να πρωτοπορεί στον χώρο των οικιακών συσκευών, προσφέροντας λύσεις που κάνουν τη ζωή στο σπίτι πιο εύκολη και αποδοτική. Με κάθε νέα τεχνολογία, κάθε εξελιγμένη υπηρεσία και κάθε εξατομικευμένη υποστήριξη, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στον καταναλωτή σε κάθε του ανάγκη. Γιατί στη BSH, το σπίτι δεν είναι απλώς ένας χώρος – είναι το επίκεντρο της ζωής μας.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

BSH: Εξελιγμένες λύσεις για την καθημερινότητα
BSH: Τι κέρδισε από το «λουκέτο» και την πώληση του εργοστασίου της Πίτσος
BSH: 57 χρόνια εξέλιξης, 57 χρόνια επένδυσης στην καινοτομία
Γ. Γρατσώνης (BSH Hellas): Πού ποντάρει για ανάπτυξη των πωλήσεων
Bosch: Καταργεί 3.500 θέσεις εργασίας μέχρι το 2027 στη θυγατρική BSH
Σκλαβενίτης: Συμφωνία για την εξαγορά του πρώην εργοστασίου της Πίτσος στο Ρέντη
BSH: Τεχνολογία, αισθητική και βιωσιμότητα σε πρώτο πλάνο
Με τις συσκευές της BSH κοιμάσαι ήσυχα, ξυπνάς με κέφι
Νικόλας Μπακατσέλος στο mononews: «Πώς σχεδιάζουμε να ξαναδώσουμε ζωή στην Pitsos»
Pitsos: Κλείνει τo εργοστάσιο στην Ελλάδα μετά από 155 χρόνια – Μεταφέρεται στην Τουρκία η παραγωγή