Από το 1967 που ξεκίνησε η πορεία της BSH, η τεχνολογία έχει κάνει άλματα, ακολουθώντας τα νέα δεδομένα και συμπορευόμενη ή και προλαβαίνοντας τις ανάγκες που δημιουργεί κάθε εποχή. Γι’ αυτό και η επένδυση στην έρευνα και την ανάπτυξη αποτελεί το σημαντικότερο πλεονέκτημα για κάθε εταιρεία που θέλει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, με προϊόντα που αλλάζουν τη ζωή του καταναλωτή, προσφέροντάς του καθημερινά την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Το σπίτι μας, άλλωστε, είναι η αντανάκλαση της ζωής μας. Αντιπροσωπεύει την αισθητική μας, τα πάθη μας και τις ανάγκες μας, από το καλό φαγητό και τον εκλεκτό καφέ, μέχρι την τεχνολογία και το περιβάλλον. Είναι το προσωπικό μας καταφύγιο, όπου η λειτουργικότητα και η άνεση είναι βασικές προϋποθέσεις για την απόλαυση του χώρου και του χρόνου μας στον μέγιστο δυνατό βαθμό.
Το όραμα της BSH συνοψίζεται στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στο σπίτι, με εξαιρετικά brands, πρωτοποριακά προϊόντα, βιώσιμες πρακτικές και ψηφιακές λύσεις αιχμής. Αυτό το όραμα την έχει καταστήσει ηγετική δύναμη στον κλάδο των οικιακών συσκευών και τον μεγαλύτερο κατασκευαστή της Ευρώπης. Το όραμα, όμως, χρειάζεται πράξη για να αποκτήσει υπόσταση. Η διαφοροποίηση μιας εταιρείας εξαρτάται από την επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη. Για την BSH, αυτή η επένδυση ανέρχεται περίπου στο 60% του τζίρου της, με στόχο τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων που όχι μόνο βελτιώνουν την ποιότητα ζωής, αλλά είναι και φιλικά προς το περιβάλλον.
Η BSH, μέσα από συνεχή έρευνα και πολύτιμο feedback από καταναλωτές, προσαρμόζει και εξελίσσει τις οικιακές συσκευές της, παραμένοντας στην αιχμή της τεχνολογίας. Το 2002, παρουσίασε με το brand NEFF την μοναδική ευρεσιτεχνία Slide & Hide®, την πρωτοποριακή «βυθιζόμενη» πόρτα φούρνου που κυριολεκτικά «εξαφανίζεται» κάτω από τον φούρνο, χωρίς να μειώνεται η χωρητικότητά του, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ευελιξία. Το 2011 εισήγαγε την τεχνολογία επαγωγής πλήρους επιφάνειας με οθόνη αφής. Το 2014, με την εφαρμογή Home Connect, έκανε πράξη τη σύνδεση των οικιακών συσκευών στο διαδίκτυο, δίνοντας νέες δυνατότητες στους καταναλωτές για μέγιστη αξιοποίηση των συσκευών τους. Το 2015, παρουσίασε την τεχνολογία Active Oxygen, για την απομάκρυνση των οσμών από τα ρούχα χωρίς πλύση, ενώ λίγα χρόνια αργότερα τα πλήρως συνδεδεμένα πλυντήρια πιάτων.
Το 2024, με τη συμμετοχή της στην έκθεση IFA, παρουσίασε μια νέα σειρά προϊόντων, όπως τα νέα πλυντήρια Bosch σειράς 6 και 8, τα οποία διακρίνονται για την εξοικονόμηση ενέργειας, νερού και απορρυπαντικού σε κάθε κύκλο πλύσης, με ορισμένα μοντέλα να είναι έως και 50% πιο αποδοτικά από την ενεργειακή κατηγορία Α. Επιπλέον, η αποδοτική διαχείριση νερού συμβάλλει στην αυτόματη ανίχνευση του φορτίου, αλλά και στη ρύθμιση της κατανάλωσης νερού με ακρίβεια, εξοικονομώντας έως και 50% νερό στη λειτουργία ECO, για χρήση μισού φορτίου ρούχων. Παράλληλα, το νέο φίλτρο μικροπλαστικών της Bosch διασφαλίζει σχεδόν μηδενική απελευθέρωση μικροπλαστικών στο νερό της αποχέτευσης, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην προστασία του περιβάλλοντος.
Τέλος, η τεχνολογία Home Connect, που έκλεισε φέτος 10 χρόνια στην αγορά παρέχει, πέρα από τις λειτουργείες για διαχείριση των συσκευών από απόσταση, τη δυνατότητα επισκόπησης της κατανάλωσης νερού και ηλεκτρικής ενέργειας. Πιο συγκεκριμένα, με το Consumption Forecast οι καταναλωτές έχουν εικόνα της αναμενόμενης κατανάλωσης ενέργειας και νερού, βάσει του εκάστοτε επιλεγμένου προγράμματος και, επομένως, είναι στο χέρι τους να αποφασίσουν για την ενέργεια που θα καταναλώσουν. Έτσι, οι φούρνοι με τεχνολογία Home Connect για παράδειγμα, αναγνωρίζουν αυτόματα το είδος του φαγητού, χρησιμοποιώντας ενσωματωμένη κάμερα φούρνου και τεχνητή νοημοσύνη. Η ίδια η συσκευή προτείνει το ιδανικό για εκείνη πρόγραμμα, σύμφωνα πάντα και με τις ειδικές λειτουργίες του φούρνου. Στη συνέχεια, προγραμματίζει τον χρόνο και τον τρόπο ψησίματος, ενώ το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο καταναλωτής, είναι να δώσει το τελικό «ΟΚ».
Σε έναν κόσμο όπου η πρακτικότητα και η αισθητική είναι εξίσου σημαντικές, η BSH συνεχίζει να πρωτοπορεί, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών και επενδύοντας σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής, επενδύοντας ουσιαστικά στην ίδια τη ζωή.
- Αρχιτεκτονική ταυτότητα, ποικιλομορφία και εμπειρία: Μία συζήτηση με τον Δημήτρη Ποτηρόπουλο, με αφορμή τις White Villas III στο Elounda Hills
- Λίμπερτυ Πολύζου – Τομασίνα Κοντόγιωργα: Από το φως της Τέχνης, στην τραγική ιστορία ζωής και στον σοκαριστικό θάνατο
- Πολεμικό κλίμα μεταξύ Καρώνη – Ντίμον: Ποια η επόμενη ημέρα μετά τις αγωγές της JP Morgan
- Γιατί δεν πρέπει να αποζημιωθούν όσοι δανείστηκαν σε ελβετικά φράγκα αλλά οι τράπεζες να τιμωρηθούν