ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Περιεχόμενα
Αυξημένες επενδύσεις το 2023 αλλά και μια νέα εταιρία αποκλειστικά για την ανάπτυξη οπτικών ινών η οποία θα αξιοποιήσει τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, ανακοίνωσε ο Χάρης Μπρουμίδης, CEO της Vodafone.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης ο CEO της Vodafone τόνισε ότι η νέα αυτόνομη εταιρία οπτικών ινών η οποία θα συσταθεί το επόμενο διάστημα θα επιταχύνει τη δημιουργία και θα αναζητήσει ευκαιρίες σε επίπεδο recovery funds, ενώ παράλληλα θα μπορέσει να καλύψει τις αυξημένες απαιτήσεις, καθώς πλέον η εταιρία καλύπτει 550.000 σπίτια με ιδιόκτητο δίκτυο οπτικής ίνας, ενώ στόχος είναι τα επόμενα χρόνια να ξεπεράσουν τις 850.000.
Η Vodafone τρέχει ήδη πρόγραμμα επενδύσεων ύψους 600 εκατ. ευρώ, το οποίο αποσκοπεί στην αύξηση της κάλυψης του δικτύου 5G. Ο κ. Μπρουμίδης επεσήμανε ότι αν χρειαστεί, θα αυξηθεί το επενδυτικό πρόγραμμα ώστε να γίνει η εταιρία πιο ανταγωνιστική και να μπει με μεγαλύτερες αξιώσεις στη νέα τεχνολογική εποχή που ανατέλλει στην Ελλάδα.
Αναφορικά με τις επενδύσεις σε 5G, επεσήμανε ότι βασική προτεραιότητα της Vodafone είναι να προσφέρει κάλυψη ακόμα και κατά ποσοστό 90% τα επόμενα τρία χρόνια, ενώ τόνισε ότι στόχος της εταιρίας είναι να διακόψει εντελώς το 3G ακόμα και από το πρώτο εξάμηνο του νέου έτους.
Ο κ. Μπρουμίδης υπογράμμισε το γεγονός ότι ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών κινείται με συνέπεια κάτω από τον Γενικό Δείκτη Τιμών εδώ και πολλά χρόνια, ενώ μεσοσταθμικά όλο το 2022 ήταν κατά 14% χαμηλότερος από τον πληθωρισμό, συμβάλλοντας στην συγκράτησή του. Και σημείωσε ότι από το 2012, ενώ η κίνηση data στο δίκτυο κινητής έχει αυξηθεί κατά 6500%, το μέσο έσοδο ανά χρήστη (ARPU) έχει μειωθεί κατά 57% στα συμβόλαια και σχεδόν κατά 40% συνολικά στο σύνολο των πελατών της Vodafone
Ο κ. Μπρουμίδης τόνισε ότι η αύξηση του πληθωρισμού και η ενεργειακή κρίση αποτελεί μια δύσκολη εξίσωση, λέγοντας ότι η Vodafone Ελλάδας αναμένεται να επιβαρυνθεί με 60 εκατ. ευρώ το έτος 2023/2024, τονίζοντας την ανάγκη για αύξηση των τιμολογίων.
Επενδύσεις σε δίκτυα νέας γενιάς
Σήμερα, το 5G δίκτυο της Vodafone έχει ενεργοποιηθεί σε περισσότερες από 140 πόλεις και οικισμούς, καθώς και σε 27 νησιά της χώρας, με την πληθυσμιακή κάλυψη να ξεπερνά το 50% και με στόχο να φτάσει το 70% το 2023 και το 90% στο τέλος του 2025, αντίστοιχα.
Παράλληλα, στα δίκτυα οπτικών ινών σταθερής, η εταιρεία αποφάσισε να ενισχύσει την επένδυσή της, με στόχο να συνδέσει, 850.000 σπίτια και επιχειρήσεις με δίκτυα FTTH μέσα στα επόμενα χρόνια, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλο, Ιωάννινα, Βέροια και Κοζάνη.
Επιπλέον, η Vodafone προχωρά με εντατικούς ρυθμούς και το έργο των υποθαλάσσιων καλωδίων σε Αιγαίο και Ιόνιο. Στο Αιγαίο, έχει ήδη ολοκληρωθεί η πόντιση και είναι σε εξέλιξη οι εργασίες προσαιγιάλωσης, ενώ στο Ιόνιο απομένουν οι αδειοδοτικές εκκρεμότητες, ώστε, πλην απροόπτου, η τουριστική σεζόν του 2023 να βρει πλήρως διασυνδεμένα τα 10 νησιά που βρίσκονται στις διαδρομές των καλωδίων.
Ανάπτυξη τηλεοπτικού δικτύου και νέες συνεργασίες
Το Vodafone TV μέχρι στιγμής έχεις 160.000 συνδρομητές, ενώ το τελευταίο εξάμηνο προστίθενται μηνιαίως 5.000 νέοι πελάτες.
Η συνδρομητική εμπλουτίζεται ακόμη περισσότερο και επεκτείνει τη σχέση του με την Warner Brothers με στόχο να προσφέρει το καλύτερο τηλεοπτικό πρόγραμμα από όλες τις κατηγορίες περιεχομένου που έχει να προσφέρει ο όμιλος Warner Bros – Discovery. Παράλληλα, η συνεργασία του Vodafone TV με την Disney+ έχει αποφέρει καρπούς, καθώς οι εγγεγραμμένοι ξεπερνούν τις 60.000, έχοντας ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την υπηρεσία streaming της εταιρείας.
Ακόμη, η εταιρεία επενδύει στρατηγικά στη σύγκλιση των υπηρεσιών προς τους καταναλωτές (convergence) και ήδη βλέπει ενθαρρυντικά αποτελέσματα από τα νέα της προϊόντα, όπως το Vodafone One Unlimited.
Επίσης, έφερε το CU Liquid, ένα νέο digital-only καρτοκινητό που υπόσχεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η συγκεκριμένη κατηγορία υπηρεσιών στην Ελλάδα και ήδη βλέπει σημαντική απήχηση από πλευράς καταναλωτών.
Διαβάστε επίσης:
Vodafone: Πέτυχε την αποτροπή εκπομπών που ισοδυναμούν με 153.000 τόνους CO2