ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η British Airways, που ανήκει στην IAG, τόνισε ότι θα συνεχίσει τις καθημερινές πτήσεις προς Σαγκάη και Χονγκ Κονγκ. Δεν διευκρίνισε αν θα εισαγάγει μια νέα αεροπορική σύνδεση που θα αντικαταστήσει αυτή του Πεκίνου.
Ευρωπαϊκοί και βρετανικοί αερομεταφορείς δεν μπορούν να πετάξουν πάνω από τον ρωσικό εναέριο χώρο, γεγονός που σημαίνει ότι οι πτήσεις προς χώρες της Ασίας διαρκούν παραπάνω ώρες, καθιστώντας τις πτήσεις αυτές πιο ακριβές και λιγότερο ελκυστικές για το επιβατικό κοινό.
Η British Airways επανέφερε την αεροπορική σύνδεση με το Πεκίνο μόλις πριν από ένα χρόνο μετά από τη διακοπή πτήσεων που είχε προκληθεί από τους περιορισμούς της πανδημίας Covid-19.
Η αεροπορική σύνδεση από την Κίνα προς την Ευρώπη έχει καθυστερήσει πολύ να ανακάμψει μετά την άρση των περιορισμών της πανδημίας, με πολλές πτήσεις στη σύνδεση Κίνα-Ευρώπης να κυριαρχούνται πλέον από κινεζικούς αερομεταφορείς.
Η Virgin Atlantic ανακοίνωσε επίσης πρόσφατα ότι θα τερματίσει τη αεροπορική σύνδεση με τη Σαγκάη τον Οκτώβριο.
Όμιλοι όπως η Lufthansa έχουν τονίσει ότι ο ανταγωνισμός από κινεζικούς αερομεταφορείς, στους οποίους επιτρέπεται να πετούν πάνω από τον ρωσικό εναέριο χώρο, έχει περιορίσει τα κέρδη τους.
Η IAG έχει δηλώσει ότι δεν έχει επηρεαστεί έντονα, καθώς μεγάλο μέρος της βασικής της δραστηριότητας επικεντρώνεται στη Βόρεια και Νότια Αμερική, όπου οι κρατήσεις και η ζήτηση παραμένουν ισχυρές.
Διαβάστε επίσης:
Πυροσβεστική: Υπό έλεγχο η φωτιά στη Ξάνθη – 35 νέες πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Αλλαγή ωραρίου!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα