ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το δίκτυο των καταστημάτων της σχεδιάζει να επεκτείνει στην Αττική αλλά και στην περιφέρεια σε βάθος τριετίας η αλυσίδα Bread Factory.
Κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης, ο εκπρόσωπος της Thunesia Enterprises Limited, της εταιρείας που εξαγόρασε το 2020 το πλειοψηφικό πακέτο των Bread Factory, Θάνος Κολοκυθάς και ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας,Παναγιώτης Δημητρόπουλος, παρουσίασαν τα επόμενα πλάνα για την ανάπτυξή της.
Σημειώνεται ότι πέρσι, το 70% της μητρικής εταιρείας των Bread Factory εξαγοράστηκε από την Thunesia Enterprises Limited με έδρα την Κύπρο, η οποία διατηρεί και τα δικαιώματα δικαιόχρησης για όλα τα καταστήματα. Το υπόλοιπο 30%, σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο κ. Κολοκυθάς, ανήκει στον επιχειρηματία από τη Μύκονο που δραστηριοποιείται στον χώρο της εστίασης, τον κ. Μάνο Ελευθερίου.
Η αλυσίδα διατηρεί αυτή τη στιγμή 9 καταστήματα συνολικά, με πιο πρόσφατο εκείνο στην περιοχή ΦΙΞ το οποίο άνοιξε πριν από περίπου έναν μήνα σε χώρο 800 τ.μ. ενώ τον τελευταίο χρόνο λειτούργησε και το πρώτο κατάστημα εκτός Αττικής, στη Λάρισα.
Στα Νότια Προάστια το επόμενο κατάστημα
Στα άμεσα πλάνα περιλαμβάνεται το άνοιγμα ενός καταστήματος στα Νότια Προάστια καθώς, όπως επισημάνθηκε, θεωρείται περιοχή με τεράστια ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια και ήδη αναζητείται ο κατάλληλος χώρος. Παράλληλα σχεδιάζεται και η επέκταση και σε άλλες περιοχές Αττικής, όπως στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, την Καλαμάτα και τα Ιωάννινα. Σε δεύτερο χρόνο, στα σχέδια είναι και η επέκταση τη εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.
Συνολικά η Bread Factory απασχολεί 1.500 εργαζόμενους, η μέση επισκεψιμότητα ανά κατάστημα κυμαίνεται σε περισσότερους από 2.000 πελάτες ημερησίως ενώ υπολογίζεται ότι ο τζίρος το 2020 διαμορφώθηκε περίπου στα 20 εκατ. ευρώ. Στον κλάδο των delivery η εταιρεία συνεργάζεται με τις πλατφόρμες efood και Wolt.
Ανατιμήσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα
Η αλυσίδα λόγω των διεθνών ανατιμήσεων των πρώτων υλών έχει προχωρήσει το τελευταίο διάστημα, σύμφωνα με τους εκπροσώπους της, σε ανατιμήσεις της τάξεως του 10% στον καφέ καθώς και σε περιορισμένους κωδικούς των προϊόντων της, σε αντίστοιχες αυξήσεις. Για το 2022 γίνεται μεγάλη προσπάθεια και σε συνεργασία με τους προμηθευτές, όπως επισημάνθηκε, οι αυξήσεις να είναι όσο το δυνατόν πιο συγκρατημένες και σε συγκεκριμένα προϊόντα.