Με αλματώδεις ρυθμούς αναπτύσσεται στην αγορά της online παραγγελίας φαγητού  η πλατφόρμα BOX της Cosmote, η οποία βρίσκεται σε σταθερά ανοδική πορεία τους τελευταίους μήνες.

Είναι χαρακτηριστικό πως από το δεύτερο lockdown και μετά οι παραγγελίες διπλασιάστηκαν και συνεχώς αυξάνονται. Καταλυτικό ρόλο παίζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης και οι γενναίες προσφορές που κάνει η πλατφόρμα, τις οποίες οι καταναλωτές και ειδικά οι νεότεροι σπεύδουν να «αγκαλιάσουν». Μάλιστα, στο πλαίσιο ειδικής προσφοράς που «έτρεξε» την περίοδο των εορτών σημειώθηκε ρεκόρ παραγγελιών.

Η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει τη δυναμική πολιτική προσφορών, ενισχύοντας τις συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες που παρέχουν προνομιακά οφέλη στους πελάτες του (Coca Cola, VISA, Hellmanns, Everest κλπ) ενώ προτίθεται να εμπλουτίσει περαιτέρω τον αριθμό των καταστημάτων που συνεργάζεται, με δεδομένο το ενδιαφέρον από καταστήματα που θέλουν να ενταχθούν στην πλατφόρμα.

Σήμερα, οι χρήστες του BOX μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 6.500 καταστήματα σε 48 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Πολύ σύντομα, θα δοθεί η δυνατότητα στους χρήστες της πλατφόρμα να μπορούν να «αφήνουν» διαδικτυακά το φιλοδώρημά τους, μια δυνατότητα που προσφέρει ο ανταγωνισμός.

Ικανοποίηση υπάρχει και για την πορεία των online παραγγελιών μέσω του ΒΟΧ στα σούπερ μάρκετ Μασούτης και Κρητικός που σύμφωνα με πηγές της Cosmote κερδίζουν διαρκώς έδαφος και λόγω της πανδημίας. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως η εταιρεία επαναπαύεται, αντίθετα, μέσα στη χρονιά αναμένεται να προσθέσει την υπηρεσία του «take away», μέσω της οποίας οι καταναλωτές θα μπορούν να παραγγέλνουν μέσω BOX είδη σούπερ μάρκετ και να παραλαμβάνουν από το κατάστημα της επιλογής τους.  

Αυτή τη στιγμή, οι καταναλωτές μπορούν να παραγγείλουν όλα τα προϊόντα των συγκεκριμένων σούπερ μάρκετ -πάνω από 10.000 κωδικοί/αλυσίδα- με παράδοση ακόμα και αυθημερόν, σε συνολικά πάνω από 50 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, σε τιμές και προσφορές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα.

Αισιοδοξία για τη συνέχεια

Πηγές της Cosmote εμφανίζονται αισιόδοξες για την εξέλιξη του BOX, λέγοντας πως οι προοπτικές της αγοράς του online delivery φαγητού που εκτιμάται πως προσεγγίζει τα 500 εκατ. ευρώ είναι ευοίωνες. Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές, επισημαίνουν, άρουν τις επιφυλάξεις τους καθώς διαπιστώνουν στην πράξη τα οφέλη που προσφέρει το online delivery. Βέβαια, μεγαλύτερη προτίμηση στις παραγγελίες φαγητού ή τροφίμων μέσω διαδικτύου εξακολουθούν να δείχνουν οι νέοι καθώς είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με τα ψηφιακά εργαλεία.

Τον περασμένο Οκτώβριο, η υπηρεσία food delivery του Skroutz, Skroutz Food απορροφήθηκε από την πλατφόρμα του BOX. Η συμφωνία των δυο πλευρών, η οποία ήταν εμπορικού χαρακτήρα έχει ολοκληρωθεί. Τον περασμένο Νοέμβριο, σε συνεννόηση με το Skroutz, ξεκίνησε η επικοινωνία με τα καταστήματα της πλατφόρμας που δεν βρίσκονταν στο BOX, ώστε να ενταχθούν και εκείνα σταδιακά στο μεγάλο δίκτυο συνεργατών του. Ο μεγάλος ανταγωνιστής στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι το efood.

Διαβάστε επίσης:

BOX: Συνεργασία με «Μασούτης» & «ΚΡΗΤΙΚΟΣ» για online delivery προϊόντων σούπερ μάρκετ σε πάνω από 50 πόλεις σε όλη την Ελλάδα

Το e-shop Μασούτης τώρα και στο BOX

«Σπάνε τα κοντέρ» τα online σούπερ μάρκετ (και) στο δεύτερο lockdown