ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την προοπτκή αύξησης μετοχικού κεφαλαίου εξετάζει η Boeing ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει το υπέρογκο χρέος ύψους 61 δισ. δολαρίων που έχει συγκεντρώσει, καθώς η εταιρία λόγω του κορονοϊού, έχει υποστεί τεράστιες ζημιές, καθώς όλο αυτό το διάστημα παραμένει καθηλωμένη.
Η εταιρεία σχεδιάζει να περιορίσει, εξάλλου, την παραγωγή του αεροσκάφους 787 Dreamliner σε πέντε αεροπλάνα τον μήνα έως τα μέσα του 2021, ένα λιγότερο σε σχέση με το προηγούμενο σχέδιο, σύμφωνα με όσα είπε νωρίτερα σήμερα ο CFO της Boeing, Greg Smith. Τον προηγούμενο μήνα δεν πραγματοποιήθηκε ούτε μία παράδοση του συγκεκριμένου μοντέλου, ενώ οι παραδόσεις του Δεκεμβρίου θα γίνουν με αργό ρυθμό, καθώς η εταιρεία εξετάζει εξονυχιστικά κάθε αεροσκάφος για πιθανά κατασκευαστικά λάθη.
Η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών συγκέντρωσε χρέος άνω των 30 δισ. δολ. νωρίτερα μέσα στο 2020, προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση του κορονοϊού, που “τσάκισε” τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια και άρα για νέα αεροσκάφη.
«Όταν πρόκειται για διάθεση κεφαλαίων, όλα γυρίζουν γύρω από τη μείωση του χρέους», ανέφερε ο Smith σε τηλεδιάσκεψη την οποία διοργάνωσε η Credit Suisse. «Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στη δραστηριότητά μας, ωστόσο πρέπει να εξισορροπήσουμε τη ζυγαριά του χρέους. Και θα εξετάσουμε κάθε ευκαιρία να το κάνουμε, μεταξύ άλλων και την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου», τόνισε, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Bloomberg.
Η μετοχή της Boeing αυτή την ώρα υποχωρεί κατά 2,19%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike