ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με το Marketwatch, ο 62χρονος Τζον Μπαρνέτ είχε εκφράσει ανησυχίες για την ασφάλεια στα εργοστάσια του κολοσσού της ναυσιπλοΐας, ενώ είχε δώσει την πρώτη του κατάθεση λίγες μέρες πριν βρεθεί νεκρός από «αυτοπυροβολισμό», όπως είπε στο BBC ο ιατροδικαστής της κομητείας Τσάρλεστον.
Ωστόσο, ο δικηγόρος του Μπαρνέτ, Μπράιαν Νόουλς, ανέφερε στο TMZ ότι υπάρχουν σοβαρές αμφιβολίες για τις συνθήκες του θανάτου του, ενώ χαρακτήρισε τον αυτοπυροβολισμό ως «υποτιθέμενο».
«Σήμερα είναι μια τραγική μέρα», είπε ο Νόουλς στο Corporate Crime Reporter.
«Ο Τζον προετοιμαζόταν για αρκετό καιρό. Η υπεράσπιση τον εξέτασε για τις επιτρεπόμενες επτά ώρες – σύμφωνα με τους κανόνες – την Πέμπτη».
Ο μάρτυρας, που διέμενε σε ξενοδοχείο κοντά στο δικαστήριο για να καταθέσει σε αγωγή εναντίον της εταιρείας, είχε ξεκινήσει την κατάθεσή του την Πέμπτη, ενώ ήταν προγραμματισμένο να συνεχίσει το Σάββατο.
Ο δικηγόρος του Μπαρνέτ σημείωσε ότι τον καλούσε στο τηλέφωνο το Σάββατο αλλά ενεργοποιούνταν ο τηλεφωνητής.
«Όταν στη συνέχεια ζητήσαμε από το ξενοδοχείο να ελέγξει, τον βρήκαν νεκρό στο φορτηγό του. Πήγαμε στο ξενοδοχείο και μιλήσαμε με την αστυνομία και τον ιατροδικαστή», τόνισε μιλώντας στο corporatecrimereporter.
Ποιος ήταν ο Μπαρνέτ
Ο Τζον Μπάρνετ, σύμφωνα με το Marketwatch, είχε εργαστεί για 32 χρόνια στην Boeing έως ότου συνταξιοδοτήθηκε το 2017.
Αγαπούσε την Boeing. Λάτρευε τα αεροσκάφη Boeing και τη δουλειά του.
Το 2010, μεταφέρθηκε από την Ουάσινγκτον στις εγκαταστάσεις του Τσάρλεστον όπου κατασκευάζεται το αεροσκάφος 787 Dreamliner και ανέλαβε τη θέση μηχανικού και διευθυντή ποιότητας.
Σε παλιότερες δηλώσεις που είχε κάνει στο BBC, είχε υποστηρίξει ότι η Boeing βιαζόταν να βγάλει από τη γραμμή παραγωγής τα τζετ 787 Dreamliner, σε βάρος της ποιότητας και διακυβεύοντας την ασφάλειά τους.
Παράλληλα, ο Μπαρνέτ ανέφερε ότι εργαζόμενοι πιέζονταν να τοποθετούν εν γνώση τους εξαρτήματα που δεν πληρούσαν τα πρότυπα ασφαλείας, καθώς και ότι είχε εντοπίσει σοβαρά προβλήματα με τα συστήματα οξυγόνου, γεγονός που θα μπορούσε να σημαίνει ότι μία στις τέσσερις μάσκες δεν θα λειτουργούσαν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Ωστόσο, η Boeing εξέδωσε ανακοίνωση για τον θάνατο του Μπαρνέτ
«Λυπούμαστε για τον θάνατο του κ. Μπαρνέτ και οι σκέψεις μας είναι με την οικογένεια και τους φίλους του», ανέφερε.
Συνεχίζονται οι έλεγχοι
Σημειώνεται ότι ο γίγαντας της ναυσιπλοΐας βρίσκεται υπό εξονυχιστικούς ελέγχους τους τελευταίους μήνες, λόγω πολλών προβλημάτων που εντοπίζονται σε αεροσκάφη του.
Αφορμή ήταν ένα ατύχημα στην Alaska Airlines, όταν ένα τμήμα της ατράκτου στην πόρτα εξερράγη κατά τη διάρκεια μιας πτήσης της Alaska Airlines, την ώρα που το σχεδόν ολοκαίνουργιο αεροσκάφος πετούσε στα 16.000 πόδια.
Μετά από αυτό, ανατριχιαστικά στοιχεία ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, καθώς υπήρξαν αναφορές για απώλεια πίεσης στην καμπίνα, λίγες ημέρες πριν την αποκόλληση τμήματος της ατράκτου του Boeing 737 MAX 9.
Η εφημερίδα «The Seattle Times» έγραψε πως οι πιλότοι είχαν υποβάλει αρκετές αναφορές για το σχετικό προειδοποιητικό signal που έδειχνε κάποια απώλεια πίεσης στην καμπίνα του αεροσκάφους.
Επιπλέον, η Τζένιφερ Χόμεντι του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ (NTSB), επεσήμανε στο BBC ότι «οι πιλότοι ανέφεραν αυτές τις προειδοποιητικές ενδείξεις σε τρεις προηγούμενες πτήσεις».
Όπως υποστήριξε παράλληλα η Χόμεντι, «η αεροπορική εταιρεία δεν επέτρεπε το αεροσκάφος να πραγματοποιεί πτήσεις μεγάλων αποστάσεων πάνω από νερό».
Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας New York Times, έλεγχοι της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (FAA) στη διαδικασία παραγωγής του επιβατικού αεροσκάφους 737 Max της Boeing, αποκάλυψαν «δεκάδες» προβλήματα, καθώς εντοπίστηκαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές»,
Διαβάστε επίσης:
Σοβαρά προβλήματα στην παραγωγή του επιβατικού Boeing 737 Max
ΗΠΑ: Νέο ατύχημα με αεροσκάφος Boeing 737 της United Airlines
Boeing: Νέα βλάβη σε αεροσκάφος της – Γιατί αναγκάστηκε να προσγειωθεί μόλις απογειώθηκε (βίντεο)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές