ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με ισχυρές ζημιές, οι οποίες ωστόσο ήταν μικρότερες των φόβων της αγοράς, έκλεισε το πρώτο τρίμηνο για τη Boeing, με την εταιρεία να επηρεάζεται από τα νέα προβλήματα ασφάλειας του αεροσκάφους 737 ΜΑΧ.
Ειδικότερα, η Boeing ανέφερε ανακοίνωσε μείωση εσόδων 8%, στα 16,57 δισ. δολάρια, με τους αναλυτές να ανέμεναν πάντως έσοδα 16,23 δισ. δολαρίων.
Η εταιρεία κατέγραψε απώλειες 355 εκατ. δολαρίων, ή 56 σεντς ανά μετοχή, από 425 εκατ. δολάρια, ή 69 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Η προσαρμοσμένη ζημιά ανά μετοχή διαμορφώθηκε στα 1,13 δολαρίων στο τρίμηνο, σύμφωνα με δήλωση της Τετάρτης, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για 1,76 δολάρια ανά μετοχή.
Οι ταμειακές της δαπάνες ήταν 3,9 δισ. δολάρια, έναντι αρνητικών 786 εκατ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο. Η χρήση μετρητών του δεν ήταν τόσο κακή όσο η εκροή 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων που περίμεναν οι αναλυτές, με βάση τα στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg. Η ίδια η Boeing είχε ήδη προειδοποιήσει πριν από μερικές εβδομάδες ότι θα υποστεί εκροή μετρητών έως και 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τρίμηνο. «Λοιπόν, θα μπορούσε να ήταν χειρότερο», δήλωσε ο Robert Stallard, αναλυτής της Vertical Research Partners, σε ένα σημείωμα προς τους επενδυτές. «Ενώ η απώλεια και η ταμειακή εκροή δεν είναι τόσο κακές όσο φοβόμασταν, η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σαφώς ορισμένες σοβαρές προκλήσεις στο τμήμα Εμπορικών Αεροσκαφών που θα χρειαστούν κάποια επιδιόρθωση».
Η Boeing, η οποία δεν παρείχε καθοδήγηση για τα κέρδη για το έτος, σημείωσε άνοδο έως και 4,6% στη Νέα Υόρκη μετά τα αποτελέσματα, ενώ αυτή την ώρα κινείται κοντά στο +2%.
Οι πρώτοι τρεις μήνες του 2024 για τηBoeing επισκιάστηκαν από τις συνέπειες ενός σχεδόν καταστροφικού ατυχήματος στις 5 Ιανουαρίου, που έφερε ανατροπές στα οικονομικά, τον προγραμματισμό κατασκευής και παραδόσεων αλλά και διοικητικά για την εταιρεία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Dave Calhoun, ο οποίος σχεδιάζει να παραιτηθεί μέχρι το τέλος του έτους, είπε στους υπαλλήλους σε ένα σημείωμα ότι η Boeing «δεν αφήνει τίποτα στο δρόμο», ενθαρρύνοντας τους εργαζομένους να επισημαίνουν ελαττώματα στα εργοστάσια και επιβραδύνοντας τις διαδικασίες για τον εντοπισμό σφαλμάτων.
«Στο μέλλον, ναι, βρισκόμαστε σε μια δύσκολη στιγμή», είπε ο Calhoun στο σημείωμα. «Οι χαμηλότερες παραδόσεις μπορεί να είναι δύσκολες για τους πελάτες μας και για τα οικονομικά μας. Αλλά η ασφάλεια και η ποιότητα πρέπει και θα είναι πάνω από όλα».
Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, το πρόγραμμα 737 επιβράδυνε την παραγωγή κάτω από 38 το μήνα, δήλωσε η Boeing. Αυτό είναι το όριο που επιβάλλουν οι ρυθμιστικές αρχές, ενώ η Boeing εργάζεται για τις βελτιώσεις της. Η αεροπλάνα έκλεισε την περίοδο αναφοράς με 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και βραχυπρόθεσμους τίτλους, από 16 δισεκατομμύρια δολάρια στην αρχή του έτους. Η εταιρεία είπε ότι εξακολουθεί να έχει πρόσβαση σε πίστωση 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων που δεν έχει αναληφθεί.
Διαβάστε επίσης
Moody’s: Αναβαθμίζει από σταθερό σε θετικό το outlook της Intralot
Ξενοδοχεία: Στο 63,5% η μέση πληρότητα στην Αθήνα το πρώτο τρίμηνο
Eurobank: Ολοκληρώθηκαν τα έργα αντιπλημμυρικής – αντιδιαβρωτικής προστασίας στη Ρόδο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike