Η αμερικανική βιομηχανία παραγωγής αεροσκαφών Boeing ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει την μισθολογική προσφορά που είχε καταθέσει, μετά από διαπραγματεύσεις με τη Διεθνή Ένωση Χειριστών Μηχανών και Εργαζομένων στην Αεροδιαστημική Βιομηχανία (IAM), τα μέλη της οποίας απεργούν κατά της εταιρίας.

Η Boeing συνεχίζει τις συνομιλίες με τους εκπροσώπους των συνδικάτων για τον τερματισμό της απεργίας, με την εταιρεία να δηλώνει ότι θα αποθηκεύσει με ασφάλεια τα αεροπλάνα που δεν έχουν παραδοθεί, μέχρι να μπορέσουν να συνεχιστούν οι παραδόσεις μόλις επικυρωθεί μια νέα σύμβαση.

Ο απολογισμός του Σεπτεμβρίου περιελάμβανε 28 από τα μοντέλα «737», τέσσερα από τα «787 Dreamliners» και ένα φορτηγό αεροσκάφος «767», σύμφωνα με τα στοιχεία που αναρτήθηκαν στον ιστότοπο της εταιρείας. Η Boeing κατέγραψε επίσης 65 «ακαθάριστες» παραγγελίες κατά τη διάρκεια του μήνα και καμία ακύρωση.

Για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, η Boeing παρέδωσε 116 αεροσκάφη, μια βελτίωση από τα 105 αεροσκάφη που παρέδωσε ένα χρόνο νωρίτερα, και μια υπενθύμιση της προόδου που διακυβεύεται από την απεργία που διανύει τώρα την τέταρτη εβδομάδα της. Η Boeing εξακολουθεί να κατασκευάζει αεροσκάφη «787 Dreamliners» σε ένα εργοστάσιο στη Νότια Καρολίνα οι εργάτες του οποίου δεν συμμετέχουν στο συνδικάτο, ενώ οι εργασίες έχουν σταματήσει στο υπόλοιπο εμπορικό της πρόγραμμα.

Οι παγωμένες παραδόσεις έχουν επιτείνει την οικονομική πίεση στην Boeing, η οποία ήδη ταλανίζεται από μια παρ’ ολίγον καταστροφή τον Ιανουάριο, έπειτα από την αποκάλυψη για τους «χαλαρούς» ελέγχους ποιότητας στα εργοστάσιά της. Η Boeing επιβράδυνε την παραγωγή, ιδίως τις γραμμές τελικής συναρμολόγησης για τα αεροσκάφη 737 Max, καθώς αντιμετώπιζε νέους ελέγχους από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ αλλά και μια ποινική έρευνα.

Μέχρι στιγμής φέτος η Boeing έχει παραδώσει 291 αεροσκάφη, εκ των οποίων 229 αφορούν «737». Η εταιρεία έχει κλείσει 315 ακαθάριστες παραγγελίες μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου και έχει 121 καθαρές παραγγελίες, όταν συμπεριληφθούν οι ακυρώσεις και μια αμερικανική λογιστική πρόβλεψη για συμφωνίες που βρίσκονται σε κίνδυνο.

Διαβάστε επίσης

Χρηματιστήριο: Επιστροφή στις ώριμες αγορές, πόσα κεφάλαια διεκδικεί η Λ. Αθηνών – Tι σημαίνει για τους Έλληνες επενδυτές