Σημαντική ανάπτυξη κατέγραψε παγκοσμίως το BMW Group το 2023, σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων άνω των 2,5 εκατομμυρίων μονάδων, το όποιο, όπως επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση, αποδεικνύει ότι πέτυχε τους φιλόδοξους στόχους της.

Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου έφτασαν τα 718.778 αυτοκίνητα, αυξημένα κατά 10,3% από τα στοιχεία του περασμένου έτους, με συνολικές ετήσιες πωλήσεις αυξημένες κατά 6,5%.

1

Οι ΗΠΑ είδαν την υψηλότερη αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του έτους σε 9,4% σε σχεδόν 396.000, ενώ οι πωλήσεις της Κίνας αυξήθηκαν στο 1,2% σε 4,2% σε 824.932.

Η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε συνολικά 2.555.341 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce στους πελάτες πέρυσι (+6,5%) – ένα νέο υψηλό επίπεδο πωλήσεων για την εταιρεία.

Οι μάρκες BMW, Rolls-Royce και BMW Motorrad κατέγραψαν επίσης νέα υψηλά ρεκόρ το 2023.

Πατάνε “γκάζι” τα ΕV

Την ίδια στιγμή, ο κολοσσός εκφράζει τη βεβαιότητα ότι μπορεί να διατηρήσει την ανοδική του πορεία, όσον αφορά τις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων του  το επόμενο έτος.

Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, χάρη σε μια ισχυρή ομαδική προσπάθεια, κατάφερε και πάλι να αυξήσει σημαντικά τις παγκόσμιες παραδόσεις πλήρως ηλεκτρικών προϊόντων πέρυσι στις 376.183 μονάδες.

Αυτό αντιπροσωπεύει ετήσια αύξηση πωλήσεων +74,4% για την εταιρεία.

Το δ’ τρίμηνο, παρέδωσε 129.316 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα στους πελάτες (+47,7%).

Με μια γκάμα 18 πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων που καλύπτει όλες τις κύριες κατηγορίες της μάρκας της, η BMW επισημαίνει ότι θέτει ισχυρά θεμέλια για δυναμική ανάπτυξη στα EV στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ένα στα πέντε από τα οχήματα της εταιρείας που παραδόθηκαν πρόσφατα θα έχει ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης φέτος και μέχρι το 2025 και αυτό θα φτάσει τα  ένα στα τέσσερα.

Στόχος για 500.000 πωλήσεις το 2024

«Βλέπουμε συνεχιζόμενη υψηλή ζήτηση για τα πλήρως ηλεκτρικά προϊόντα μας και, με βάση το ισχυρό μας χαρτοφυλάκιο, αναμένουμε να πουλήσουμε περισσότερα από μισό εκατομμύριο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα το 2024», δηλώνει  ο Jochen Goller, μέλος ΔΣ και διευθυντής πωλήσεων στην BMW.

Μάλιστα, τον περασμένο Νοέμβριο, η αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε ότι το βιβλίο παραγγελιών της συμπληρώθηκε στους πρώτους μήνες του επόμενου έτους, με τα στελέχη να προσθέτουν ότι δεν χρειάζεται να μειώσουν τις τιμές όπως έχουν κάνει ορισμένες αντίπαλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

«Χάρη στη στενή συνεργασία με τους συνεργάτες λιανικής μας και με γνώμονα τις ισχυρές επιδόσεις των συνεργατών μας, το BMW Group κατάφερε να επιτύχει ένα νέο υψηλό επίπεδο πωλήσεων για το 2023.

Οι πελάτες μας σε όλο τον κόσμο εκτιμούν τις ισχυρές μας μάρκες BMW, MINI, Motorrad και Rolls-Royce και ειδικότερα την επιλογή διαφορετικών τεχνολογιών σε ολόκληρη τη γκάμα προϊόντων του BMW Group», συμπληρώνει ο Goller.

Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα πλήρους έτους αναμένεται να ανακοινωθούν στις 21 Μαρτίου.

Διαβάστε επίσης: 

Rolls Royce: Πωλήσεις ρεκόρ το 2023

Starbucks: Γιατί διπλασιάζει τα καταστήματα της στην Ινδία

Γιώργος Προκοπίου (Dynagas): Πούλησε δύο υπερσύγχρονα FSRU στην Energos