ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως επεσήμανε στη Σύνοδο Κορυφής του Παρισιού, η ΕΕ δεν είναι έτοιμη να εγκαταλείψει τους βενζινοκινητήρες και τους πετρελαιοκινητήρες.
Μάλιστα, τόνισε ότι το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης «δεν είναι πλέον ρεαλιστικό» και ότι οι επιδοτήσεις για ηλεκτρικά οχήματα είναι «μη βιώσιμες».
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποτελεί εδώ και καιρό ακρογωνιαίο λίθο του βιομηχανικού τοπίου της Ευρώπης.
Η τεχνολογία όχι μόνο οδήγησε στην ανάπτυξη των BMW, Volkswagen και Mercedes-Benz Group, αλλά βοήθησε επίσης και μια τεράστια αλυσίδα εφοδιασμού μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, που παράγουν κρίσιμα εξαρτήματα για τα οχήματα.
Ωστόσο, αυτή η βιομηχανία βρίσκεται σε κίνδυνο, ειδικά καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται όλο και περισσότερο στην παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων.
Αυτή η σημαντική αλλαγή αποδεικνύεται πρόκληση για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει την κατάργηση των κρατικών επιδοτήσεων και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, όπως η BYD.
Σύμφωνα με τον CEO της BMW, η απαγόρευση των συμβατικών κινητήρων «θα μπορούσε να απειλήσει την καρδιά της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας».
Εάν συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση «θα οδηγήσει σε μαζική συρρίκνωση του κλάδου στο σύνολό του», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Zipse.
Διαβάστε επίσης:
ΟΣΕ: 36 εκατ. ευρώ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του – Οι τέσσερις πυλώνες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ