ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πάνω από 10.000 κάρτες μοιράστηκαν από τα καταστήματα Public στο Golden Hall και στο Σύνταγμα, μαζί με τα Χριστουγεννιάτικα Δώρα και λειτούργησαν ως μία μικρή αφύπνιση για αιμοδοσία. Η ενέργεια αυτή, συνδυαστικά με την Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Bloode, οδήγησε σε αύξηση των επισκέψεων στη σελίδα αιμοδοσίας του Bloode κατά 11% σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες και σε 1445 νέους αιμοδότες.
Η συνεργασία του Bloode με τα Public ήρθε σε μία στιγμή κρίσιμη για την αιμοδοσία, καθώς η προσέλευση των αιμοδοτών, λόγω των γιορτών αλλά και της πανδημίας, έχει μειωθεί δραματικά. Η συνεργασία αυτή συμπληρώνει τη δράση αιμοδοσίας του Ομίλου Ολυμπία και των εργαζομένων των Public, που τον Οκτώβριο έδωσαν αίμα για την υποστήριξη των αναγκών της χώρας, μαζί με το Bloode.
«Είναι τιμή και χαρά μας που το Public είναι συνοδοιπόρος στην προσπάθειά μας να μεταφέρουμε ένα τόσο σημαντικό μήνυμα: την αναγκαιότητα της εθελοντικής αιμοδοσίας. Η χαρά μας είναι διπλή από τη στιγμή που η συνεργασία δεν μένει στη θεωρία, αλλά μετουσιώνεται και στην πράξη αιμοδοσίας από τους ίδιους τους εργαζομένους της εταιρείας», δήλωσε η Ναταλία Κρίτσαλη, συν-ιδρύτρια του Bloode.
Πώς μπορείς να βοηθήσεις και εσύ;
- Επικοινώνησε μαζί μας στο bloode.org για να βρεις πού, πότε και πώς μπορείς να δώσεις αίμα.
- Υποστήριξε την επόμενη αιμοδοσία μας κάνοντας μία μικρή αλλά πολύ σημαντική δωρεά εδώ.
Κάθε αιμοδοσία σώζει ζωές!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ