Σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων βρίσκεται η Blackstone με τον δισεκατομμυριούχο ιδιοκτήτη της L’Occitane International, Reinold Geiger, προκειμένου να εξαγοράσει την εταιρεία περιποίησης δέρματος και καλλυντικών, τερματίζοντας ενδεχομένως τη 14χρονη πορεία της στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.

Η ανακοίνωση μπορεί να γίνει ήδη τις επόμενες ημέρες αναφέρουν πηγές που επικαλείται το σχετικό δημοσίευμα, ωστόσο, παρόλο που οι συζητήσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, θα μπορούσαν να καθυστερήσουν ή και να καταρρεύσουν.

1

Σημειώνεται ότι η διαπραγμάτευση της μετοχής της L’Occitane ανεστάλη στο Χονγκ Κονγκ σήμερα Τρίτη, εν αναμονή της ανακοίνωσης.

Εκπρόσωπος της Blackstone αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ η L’Occitane δεν ανταποκρίθηκε σε αίτημα σχολιασμού.

Η Blackstone εξέταζε το ενδεχόμενο υποβολής προσφοράς για την L’Occitane και έχει διενεργήσει προκαταρκτικό due diligence, ανέφερε το Bloomberg News τον Φεβρουάριο.

Η εταιρεία έχει χρηματιστηριακή αξία περίπου 43,6 δισ. δολάρια Χονγκ Κονγκ (5,6 δισ. δολάρια).

Ιστορία άνω των 45 ετών

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι η L’Occitane ιδρύθηκε το 1976 από τον Γάλλο Olivier Baussan, ο οποίος ξεκίνησε να παρασκευάζει αιθέρια έλαια από φυτά όπως η λεβάντα στην επαρχία της Προβηγκίας και να τα πουλάει στις τοπικές αγορές.

Ο Geiger έγινε μέτοχος το 1994, δηλώνοντας ότι οι κακές επιδόσεις της εταιρείας τον ώθησαν να αρχίσει να εργάζεται εκεί σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει την επένδυσή του.

Επέκτεινε τη L’Occitane σε παγκόσμιο επίπεδο στην Ασία αφού εντυπωσιάστηκε όπως λέει από την εργασιακή ηθική της περιοχής.

Αρχικά, η στρατηγική δεν απέδωσε, τελικά όμως εισήχθη στο Χονγκ Κονγκ με αρχική δημόσια προσφορά το 2010 και σήμερα διαθέτει οκτώ brands και περίπου 3.000 σημεία πώλησης σε 90 χώρες.

Reinold Geiger
Reinold Geiger (Πηγή: Bloomberg)

Παρόλα αυτά, κερδίζει μόνο το 1/3 περίπου των εσόδων της στην Ασία, ενώ η Αμερική είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή της.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία αντιμετωπίζει μια δύσκολη αγορά στην Κίνα, όπου παγκόσμιες μάρκες όπως η L’Oreal και η Estee Lauder, διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με τις ανάλογες προσφορές που διαθέτουν.

Πέρσι ήρθε πρώτη η αγορά των ΗΠΑ, ενώ η Κίνα ήταν η κορυφαία αγορά της μάρκας βάσει πωλήσεων για τα οικονομικά έτη 2021 και 2022.

Ο όμιλος έχει δει επίσης μείωση των κερδών του τα τελευταία χρόνια.

Το οικονομικό έτος έως τον Μάρτιο του 2023, τα κέρδη της L’Occitane μειώθηκαν κατά 51% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ στο εξάμηνο έως τον Σεπτέμβριο, τα κέρδη μειώθηκαν κατά 38%.

Διαβάστε επίσης:

Blackstone: Στο δυναμικό της o πρώην CEO της Morgan Stanley Τόμας Νάιντς

Blackstone: Αύξηση 4% στα κέρδη το δ’ τρίμηνο του 2023 – Συνεχίζεται το μπαράζ επενδύσεων

Ozempic: Η ασυνήθιστη παρενέργεια που συνδέεται με την… εγκυμοσύνη! – Τι λένε οι ειδικοί