ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περιεχόμενα
Σε κερδοφορία κόστισε στη Μπισκότα Παπαδοπούλου η στρατηγική απόφαση της διοίκησης, υπό την Ιωάννα Παπαδοπούλου, να απορροφήσει μεγάλο μέρος του αυξημένου κόστους παραγωγής και να περιορίσει τις ανατιμήσεις σε ποσοστά σημαντικά χαμηλότερα του πληθωρισμού.
Η ιστορική υπεραιωνόβια πλέον βιομηχανία- πέρυσι συμπλήρωσε 100 χρόνια ζωής- παρά την αύξηση των πωλήσεων πέρυσι είδε τα καθαρά προ φόρων κέρδη να μειώνονται κατά 25,13% και να διαμορφώνονται στα 11,8 εκατ. ευρώ έναντι 15,8 εκατ. ευρώ το 2021. Μείωση κατά 9,59% σημειώθηκε στο καθαρό αποτέλεσμα, το οποίο ανήλθε σε 11,6 εκατ. ευρώ από 12,8 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη οικονομική χρήση.
Τζίρος, πάνω από το φράγμα των 200 εκατ. ευρώ
Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στο ΓΕΜΗ ο κύκλος εργασιών της εταιρείας έσπασε το φράγμα των 200 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκε στα 216 εκατ. ευρώ από 185 εκατ. ευρώ το 2021. Η αύξηση των πωλήσεων δεν είναι μόνο πληθωριστική αφού η βιομηχανία κατάφερε να αυξήσει τους όγκους πωλήσεων και στις τέσσερις βασικές κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιείται και ειδικότερα στο μπισκότο, ψωμί, αρτοσκευάσματα και δημητριακά επιτυγχάνοντας μια συνολική αύξηση του όγκου κατά 4,8%. Παράλληλα μείωσε τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της σε 56.5 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με 60,1 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2021.
Ισχυρή παγκόσμια παρουσία σε 67 χώρες
Στα δυνατά σημεία της Μπισκότα Παπαδοπούλου τη χρονιά που πέρασε ήταν η παρουσία της στις διεθνείς αγορές. Η εταιρεία που έχει ισχυρή παγκόσμια παρουσία τόσο με το Caprice ως πιο διαδεδομένο διεθνώς προϊόν, όσο και με άλλα προϊόντα όπως Digestive Bars, Biscotello, Cookielicious, Mini Pick, Krispies, Goldies, πέτυχε διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης σε όγκο.
Παράλληλα, κατάφερε να μπει σε νέες αγορές ανεβάζοντας τον αριθμό των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται στις 67 από 61 που είχε διείσδυση στο τέλος του 2021.
Η διοίκηση της εταιρείας εκφράζει την ικανοποίησή της για την πορεία της Μπισκότα Παπαδοπούλου σε μια χρονιά όπου η περιορισμένη διαθεσιμότητα των πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας παγκοσμίως οδήγησε σε ραγδαία αύξηση τιμών, όπως ραγδαίες υπήρξαν και οι αυξήσεις στην ενέργεια και τα κόστη διανομής.
Ορθολογική διαχείριση των τιμοκαταλόγων
Στην κατεύθυνση αυτή και με δεδομένη τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών αποφασίστηκε να μη μετακυλιστεί στον τελικό καταναλωτή το σύνολο του αυξημένου κόστους παρά μόνο ένα μικρό μέρος. Η ορθολογική τιμολογιακή πολιτική ακολουθείται και στη φετινή χρονιά, όπου- όπως επισημαίνεται από τη διοίκηση στις οικονομικές καταστάσεις, παρά τις ασαφείς και ευμετάβλητες γεωπολιτικές και μακροοικονομικές προοπτικές για το 2023, οι οποίες δυσχεραίνουν τις προβλέψεις για τις διεθνείς εξελίξεις, η Εταιρεία είναι πεπεισμένη ότι θα εξακολουθήσει όχι μόνο να επιδεικνύει ανθεκτικότητα αλλά και να παρουσιάζει ισχυρές επιδόσεις με ποιοτική ανάπτυξη σε όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται.
Τονίζεται δε ότι σε αυτό το πλαίσιο, η Εταιρεία θα συνεχίσει να ακολουθεί μια ορθολογική και υπεύθυνη διαχείριση του τιμοκαταλόγου της, να επενδύει στην ποιοτική εξέλιξη των προϊόντων της και να επιδιώκει τον συνεχή εκσυγχρονισμό και την επέκταση της παραγωγικής της υποδομής την βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής της αλυσίδας και την συγκράτηση των λειτουργικών της εξόδων.
Διαβάστε επίσης
Ποτοποιία Πλωμαρίου Ι. Αρβανίτης: Νέα επένδυση στον Τύρναβο
Green Cola – Ζαγόρι: Και επισήμως μια εταιρεία – Τα επόμενα βήματα
Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Με ώθηση από τον τουρισμό αύξηση τζίρου και κερδών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πολυτεχνείο: Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- Κουτσούμπας για διαγραφή Σαμαρά: Βρισκόμαστε σε φάση «αναπαλαίωσης» του πολιτικού συστήματος
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το μεσημέρι θα συμμετάσχει στην εκδήλωση του Bloomberg στην Αθήνα
- Τα νέα πονταρίσματα των αναλυτών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και Motor Oil