• Business

    Birkenstock: Διατηρεί τις ετήσιες προβλέψεις εν μέσω ισχυρής ζήτησης για τα δημοφιλή σανδάλια

    • Bloomberg
    Oliver Reichert, CEO Birkenstock Group

    Oliver Reichert, CEO Birkenstock Group


    Η Birkenstock Holding επιβεβαίωσε τους οικονομικούς της στόχους για το 2024 και ανακοίνωσε ισχυρή αύξηση των κερδών της, καθώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση από τους καταναλωτές για τα υψηλής ποιότητας σανδάλια της εταιρείας.

    Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων 186 εκατ. ευρώ (206 εκατ. δολάρια) για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου. Αυξημένα κατά 15% σε σχέση με πέρυσι και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Birkenstock, Oliver Reichert, προσπαθεί να πείσει τους επενδυτές ότι η εταιρεία μπορεί να διατηρήσει το δεκαετές σερί επιτυχιών, παραμένοντας στη μόδα, επεκτείνοντας την παραγωγική της δυναμικότητα στη Γερμανία και την Πορτογαλία και στοχεύοντας σε χώρες που δεν είχαν αξιοποιηθεί προηγουμένως, όπως η Κίνα και η Ινδία.

    Το γεγονός ότι η Birkenstock επιβεβαίωσε τις προοπτικές της για το οικονομικό έτος μπορεί να απογοητεύσει τους traders. Αρκετοί αναλυτές δήλωσαν πρόσφατα ότι ανέμεναν από την Birkenstock να αυξήσει τους οικονομικούς της στόχους. Το οικονομικό έτος της εταιρείας λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου.

    Η Birkenstock επανέλαβε τους μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους της για την επίτευξη μικτού περιθωρίου κέρδους περίπου 60% και προσαρμοσμένου περιθωρίου Ebitda άνω του 30%.

    To δημοφιλές brand επωφελείται από την αυξανόμενη ζήτηση για τα κλειστά αθλητικά παπούτσια, τις μπότες, τα clogs και τις παντόφλες της, τα οποία συχνά έχουν υψηλότερες τιμές από τα κλασικά σανδάλια. Επεκτείνει επίσης τα προϊόντα της σε φθηνότερα πλαστικά υποδήματα, τα οποία προσελκύουν νέους πελάτες και πείθουν τους παλιούς οπαδούς της να πάρουν επιπλέον ζευγάρια που απευθύνονται για την παραλία και τα υγρά κλίματα.

    Για να βοηθήσει στην ανάπτυξη, η Birkenstock δαπάνησε άλλα 15 εκατομμύρια ευρώ το τρίμηνο για να επεκτείνει την παραγωγική της δυναμικότητα στα εργοστάσιά της, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας εγκατάστασης στο Pasewalk της Γερμανίας.

    Η εταιρεία έχει ξοδέψει 50 εκατομμύρια ευρώ μέχρι στιγμής φέτος για τέτοιες προσπάθειες, στο πλαίσιο του σχεδίου της να διπλασιάσει την παραγωγική της ικανότητα τα επόμενα χρόνια, ώστε να μπορέσει να αναπτυχθεί με ταχείς ρυθμούς σε χώρες όπως η Κίνα.

    Μετά από μία ταραχώδη πορεία που σημείωσε η μετοχή της εταιρείας μετά την δημόσια εγγραφή της τον περασμένο Οκτώβριο, τους τελευταίους μήνες κινήθηκε ανοδικά, καθώς οι επενδυτές πίστεψαν στο επιχείρημα του Reichert ότι η μάρκα μπορεί να συνεχίσει να παραμένει μοντέρνα και ταυτόχρονα να απευθύνεται στις μάζες.

    Μέχρι την Τετάρτη, ο τίτλος κατέγραφε κέρδη κατά περίπου 32% από την IPO του Οκτωβρίου, ξεπερνώντας οριακά την πορεία του δείκτη S&P 500.

    Διαβάστε επίσης:

    Birkenstock: Τα ορθοπεδικά σανδάλια που κατέκτησαν τον κλάδο πολυτελείας

    OpenAI: Κοντά σε γύρο χρηματοδότησης με αποτίμηση άνω των 100 δισ. δολαρίων

    Chanel: Αποκτά μερίδιο στην καινοτόμο ελβετική ωρολογοποιία MB&F



    ΣΧΟΛΙΑ