ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μάλιστα, η ανάπτυξη στο χαρτοφυλάκιο δανεισμού, το οποίο ανήλθε σε € 5.3 δισ. αυξημένο κατά 12% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, επιβεβαιώνει την ανοδική τάση.
Παράλληλα, ο δείκτης δανείων/καταθέσεων ανέρχεται στο 71%, με τη χρηματοδότηση να προέρχεται από σταθερή εισροή καταθέσεων λιανικής και λειτουργικών καταθέσεων. Ισχυρή είναι, επίσης, και η ποιότητα χαρτοφυλακίου με το δείκτη ΜΕΔ/Σύνολο δανείων, εξαιρουμένων των ιταλικών οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, στο 0,1%.
Ιδιαίτερα ισχυρή κεφαλαιακή θέση
Ο δείκτης CET1 ανέρχεται σε 15.5% και ο συνολικός Κεφαλαιακός Δείκτης ανέρχεται σε 20,8%. Το πλεονάζον κεφάλαιο ανήλθε σε € 101 εκατ. έναντι του στόχου 12% που είχε τεθεί για τον δείκτη CET1, μετά την καταβολή του ενδιάμεσου μερίσματος του ‘Α Εξαμήνου 2023 τον Σεπτέμβριο, ύψους € 0,438.
Ειδικότερα:
- 40,5 εκατ. ευρώ (0,218 ανά μετοχή) συσσωρευμένων μερισμάτων για το Γ’ τρίμηνο του 2023, με επόμενη εξαμηνιαία πληρωμή μετά τη Γενική Συνέλευση της 24ης Απριλίου. Καμία επίπτωση από τον έκτακτο φόρο στα μερίσματα και τον δείκτη πληρωμών σε όλο τον ορίζοντα του Επιχειρηματικού Σχεδίου
- Σημαντική άνοδος της τάξης του 30% στον όγκο των υπηρεσιών διαχείρισης και εκχώρησης επιχειρηματικών απαιτήσεων – factoring – χωρίς δικαίωμα αναγωγής για την Ελληνική αγορά στο Εννεάμηνο του 2023 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
- Στην Ελλάδα παρατηρείται αύξηση του δανειακού χαρτοφυλακίου κατά 37% για το εννεάμηνο του 2023 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022
H έναρξη λειτουργίας πλατφόρμας online καταθέσεων για την Ελλάδα αναμένεται το 2024.
Διαβάστε επίσης:
Emirates: Big deal για προμήθεια αεροσκαφών στο Ντουμπάι ύψους $52 δισ.
Vodafone: Έσοδα άνω του αναμενομένου στο β’ τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη