Η Barclays ανακοίνωσε σήμερα ότι προχωρά στην εξαγορά χαρτοφυλακίου πιστωτικών καρτών αξίας 3,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, της αλυσίδας ρούχων The Gap Inc (GPS.N), στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της με μεγάλες μάρκες προκειμένου να αναπτυχθεί περαιτέρω στις ΗΠΑ.

Η βρετανική τράπεζα σύμφωνα με το Reuters αγοράζει το χαρτοφυλάκιο από τη Synchrony Bank και η συμφωνία αναμένεται να κλείσει το δεύτερο τρίμηνο του επόμενου έτους.

Η συμφωνία έρχεται σε συνέχεια προηγούμενης συμφωνίας τον Απρίλιο μεταξύ της Barclays και της Gap, για την έκδοση πιστωτικών καρτών στις ΗΠΑ με co branding, στους πελάτες της Gap.

Η Barclays συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια και με άλλες εταιρείες όπως οι American Airlines, JetBlue και Wyndham Hotels.

Οι συμφωνίες co-branding είναι ένας τρόπος για την Barclays να αποκτήσει πελάτες σε μια αγορά όπου η δική της επωνυμία δεν έχει την εμβέλεια των ανταγωνιστών της όπως η JPMorgan (JPM.N) και η Citibank (C.N).

Διαβάστε επίσης

Jes Staley (Barclays): To Brexit θα ωφελήσει το City του Λονδίνου