Επανάσταση στο χώρο της ασφάλισης φέρνουν οι νέες εφαρμογές της AXA Ασφαλιστικής που εισάγουν την τηλεϊατρική στην υπηρεσία των ασφαλισμένων, την πρόληψη στην υγεία για την αποτροπή της ασθένειας, την αποζημίωση μέσω virtual καταγραφής του περιστατικού ατυχήματος αυτοκινήτου ή της ζημιάς από σεισμό, φωτιά ή άλλη αιτία στην κατοικία και την επιχείρηση.

Οι υπηρεσίες αυτές είναι δυνατές χάρη στις επενδύσεις στην τεχνολογία που πραγματοποιεί η AXA και οι οποίες της επιτρέπουν να περιορίσει το χρόνο

• στη 1 ημέρα για την πληρωμή της αποζημίωσης του σπιτιού

• στις 12 ημέρες για την πλήρη επισκευή της ζημιάς του σπιτιού

• στα 15 λεπτά για τη δήλωση ατυχήματος,

Παράλληλα η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει 52.000 τηλεφωνικές ιατρικές συνεντεύξεις, διαθέτει 36.000 ψηφιακούς πελάτες, ενώ 37.000 ασφαλισμένοι αποκτούν πρόσβαση στο MyAXA Doctor, το πρώτο ασφαλιστήριο τηλεϊατρικής, που δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της AXA να επικοινωνούν με γιατρό από απόσταση και να απευθύνουν κάθε ιατρικό ερώτημα που τους απασχολεί.

Η παρουσίαση των νέων υπηρεσιών και της καμπάνιας επικοινωνίας έγινε χθες από το διευθύνοντα σύμβουλο της AXA στην Ελλάδα κ. Ερρίκο Μοάτσο, το διευθυντή προϊόντων κ. Μπάμπη Αναστασιάδη και το διευθυντή λειτουργιών της εταιρείας Λυκούργο Πέτροβας σε ειδική εκδήλωση στο The HUB Events, στην οποία μέσω βίντεο demo παρουσιάστηκαν οι καινοτόμες λύσεις που παρέχει η AXA Ασφαλιστική.

Αναλυτικότερα οι νέες υπηρεσίες είναι:

MyAXA Doctor: Η νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής της ΑΧΑ έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνει τον ασφαλισμένο τη στιγμή που χρειάζεται μια ιατρική συμβουλή, χωρίς να απαιτείται να μεταβεί στο ιατρείο του γιατρού.

Η σύνδεση με τον ιατρό γίνεται με βιντεοκλήση ή και με τηλεφωνική επικοινωνία μέσα από ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για smartphones, ώστε οι ασφαλισμένοι να μπορούν να επικοινωνούν με γιατρό από όπου και αν βρίσκονται.

Η υπηρεσία δεν αφορά την αντιμετώπιση επείγοντος περιστατικού. Ωστόσο, ο γιατρός της ΑΧΑ μπορεί να καθοδηγήσει τον ασφαλισμένο σε θέματα πρόληψης ή και να προχωρήσει σε διάγνωση και σύσταση θεραπείας για κοινές ασθένειες εφόσον αυτό είναι εφικτό, παρέχοντες τις αντίστοιχες οδηγίες και συμβουλές προς τον ασφαλισμένο της ΑΧΑ.

AXAway – Αυτοκίνητο: Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, ο ασφαλισμένος δεν χρειάζεται να περιμένει τους ειδικούς συνεργάτες να βρεθούν στο σημείο του περιστατικού για την καταγραφή της ζημιάς, αφού πλέον μπορεί να επικοινωνήσει ο ίδιος μέσω της ειδικής εφαρμογής της ΑΧΑ με την εταιρεία, να δηλώσει το συμβάν μέσω της κάμερας του κινητού του, να καταγράψει τις ζημιές των εμπλεκόμενων οχημάτων, να σταλούν οι φωτογραφίες της άδειας κυκλοφορίας στην εταιρεία, να λάβει τη δήλωση ατυχήματος και να την αποδεχτεί από την οθόνη του κινητού του και να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης. Όλη η διαδικασία διαρκεί 10’.

MyAXAway – Κατοικία: Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία, σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία του.

Ο εκπρόσωπος της ΑΧΑ καθοδηγεί κατάλληλα τον ασφαλισμένο ώστε να τραβηχτούν οι κατάλληλες φωτογραφίες στο σημείο όπου έγινε η ζημιά για να προχωρήσει σε άμεση εκτίμηση της, χωρίς να χρειάζεται να κλειστεί ειδικό ραντεβού με τον αντίστοιχο εμπειρογνώμονα.

Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ εξοικονομεί χρόνο, αφού αμέσως μετά την κλήση μπορεί να αρχίσει η διαδικασία επισκευής της ζημιάς και η αποζημίωση.

Μετά το τέλος των εργασιών αποκατάστασης, ο ειδικός συνεργάτης της ΑΧΑ χρησιμοποιεί και ο ίδιος την υπηρεσία MyAXAway για την πιστοποίηση της επισκευής.

Παράλληλα με τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, η ΑΧΑ παρουσίασε ακόμη ένα πακέτο λύσεων το οποίο προσφέρει επιπλέον επιλογές στους ασφαλισμένους της.

Συγκεκριμένα, με το MyAXA Frequent Check-Up Discount επιβραβεύει τους ασφαλισμένους με έκπτωση ασφαλίστρων στην ετήσια ανανέωση, εφόσον πραγματοποιούν το προληπτικό ετήσιο check-up τους, παροτρύνοντάς τους έτσι να βάλουν την πρόληψη στη ζωή τους.

Αντίστοιχα, το MyAXA Check-In προσφέρει στους ασφαλισμένους «εισιτήριο άμεσης επιβίβασης» για προγραμματισμένη εισαγωγή σε συμβεβλημένο νοσηλευτήριο της επιλογής τους, γνωρίζοντας, πριν ακόμα νοσηλευθεί την κάλυψη των εξόδων, μειώνοντας την έγνοια τους από τα διαδικαστικά της νοσηλείας τους.

Επίσης η υπηρεσία MyAXA Healthy Habits παρέχει προσωποποιημένες συμβουλές για τη διατήρηση της καλής υγείας των εν δυνάμει ασφαλισμένων, πριν ακόμα ολοκληρώσουν τη διαδικασία ασφάλισής τους και συγκεκριμένα με την ολοκλήρωση της τηλεφωνικής ιατρικής συνέντευξής τους.