ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Παράλληλα, τα μη επαναλαμβανόμενα κονδύλια, καθώς ο Όμιλος σημείωσε μεταξύ άλλων έκτακτα κέρδη 12,4 εκατ. ευρώ (από αναδιάρθρωση τραπεζικών δανείων) και έκτακτες ζημίες (απομειώσεις) 7,6 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά τους στόχους της εισηγμένης, η διοίκηση της AVE σημειώνει:
«Ο Όμιλος, μέσω της νεοσύστατης θυγατρικής Retail & More A.E εισέρχεται στο χονδρικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης (συμπεριλαμβανομένων και τροφίμων), αναζητώντας πιο επικερδείς δραστηριότητες που θα προσφέρουν καλύτερα περιθώρια κέρδους και ισχυρότερες ταμειακές ροές. Στους άμεσους στόχους της Retail & More είναι η δημιουργία ενός νέου πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων με κοινή εταιρική ταυτότητα, όπου θα διατίθενται, μεταξύ άλλων, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Carrefour, θα παρέχονται προϊόντα υψηλής ποιότητας και κορυφαίες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. Στην Ελλάδα θα αναπτύξουμε καταστήματα με τα σήματα: Carrefour express, Cattefour market, Carrefour Bio, Carrefour Flash, Supeco.
Για το 2023 ο Όμιλος εντατικοποιεί το πλάνο ανάπτυξης των καταστημάτων Carrefour με βάση τον ακόλουθο σχεδιασμό: Ωρίμανση των καταστημάτων που ξεκίνησαν την λειτουργία τους το 2022, άνοιγμα περίπου 20 νέων καταστημάτων με την μέθοδο Franchise με έμφαση στις τουριστικές περιοχές και την επαρχία, αξιολόγηση ευκαιριών για ενδεχόμενες εξαγορές εφόσον αυτές παρουσιαστούν σαν συνέπεια της συγκέντρωσης του κλάδου, δημιουργία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας από Έλληνες παραγωγούς, αντιπροσώπευση και διανομή προϊόντων (τροφίμων-ποτών)».
Διαβάστε επίσης
Ελλάκτωρ: Νέος υπεύθυνος Επενδυτικών Σχέσεων ο Ανδρέας Παπαναγιωτόπουλος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα