Στη Β’ Φάση περνά ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, προϋπολογισμού 180 εκατ. ευρώ που θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Ειδικότερα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ενέκρινε  το τεύχος πρόσκλησης της Β’ φάσης του διαγωνισμού για τη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, με ΣΔΙΤ.».

Σε συνέχεια του αποτελέσματος της Α΄ Φάσης, προκρίθηκαν στη Β’ Φάση όλοι οι υποψήφιοι που κατέθεσαν φάκελο εκδήλωσης ενδιαφέροντος και συγκεκριμένα οι: Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ Τέρνα και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.

Στο πλαίσιο της προτεινόμενης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος  – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα ακόλουθα διακριτά τμήματα:  Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ., το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και το τμήμα Πύλος – Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών τον Μάρτιο θα ξεκινήσει η προβλεπόμενη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου με τους 5 συμμετέχοντες στο Διαγωνισμό, ώστε το καλοκαίρι να κατατεθούν οι προσφορές και εντός του 2021 να υπάρχει ανάδοχος για το έργο.

Διαβάστε επίσης

MYTILINEOS: Συμφωνία μέσω της θυγατρικής ZEOLOGIC με την INWASTE για την διαχείριση επικίνδυνων βιομηχανικών αποβλήτων

Τι λένε στο mononews ΓΕΚ Τέρνα και Κ. Τούμπουρος στις καταγγελίες για σύνδεση της Reggeborgh με προτεινόμενο ως ανεξάρτητο για το ΔΣ της Ελλάκτωρ

Γιώργος Στάσσης (ΔΕΗ): Αύριο μιλάει στο Bloomberg για την πράσινη ανάκαμψη