ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Στο μεταξύ, το ίδιο στέλεχος επισημαίνει πως η εταιρεία εργάζεται για τη μετάβαση σε ένα διαφορετικό μοντέλο προσφορών, πιο προσωποποιημένων. Όπως λέει, η σημερινή πολιτική των «τυφλών» προσφορών που ακολουθεί η πλειονότητα του λιανεμπορίου είναι αδιέξοδη και τονίζει πως πρέπει να σταματήσει. Ξεκαθαρίζει ωστόσο ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη, αλλά χρειάζεται χρόνος για να προσαρμοστεί ο καταναλωτής στα νέα δεδομένα. «Με τις προσφορές δεν μπορούμε να σταματήσουμε αύριο, αυτό πρέπει να γίνει σταδιακά», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, λέει το ίδιο στέλεχος διαθέτει την υποδομή να προχωρήσει σε ένα καινούριο μοντέλο προσφορών που θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά και προσθέτει πως με τον τρόπο αυτό η αλυσίδα θα διαφοροποιηθεί από την υπόλοιπη αγορά. «Η ΑΒ», υπογραμμίζει, «θέλει να έχει μια διακριτή πολιτική προσφορών, η οποία σε μεγάλο βαθμό θα καθορίζεται από την ίδια και όχι από τις επιλογές των προμηθευτών που κάνουν τις ίδιες προσφορές σε όλους».
Η βαρύτητα και κυρίως το εύρος των προσφορών απασχολούν πλέον όλους τους παίκτες του χώρου, αλυσίδες και προμηθευτές. Πριν από μερικές μέρες μάλιστα ήταν η σειρά του νέου επικεφαλής της Ελαϊς Unilever, Jean Francois Etienne να εκφράσει δημόσια τον προβληματισμό του, υποστηρίζοντας πως μια τέτοια κατάσταση δεν είναι βιώσιμη για κανέναν και προανήγγειλε ενέργειες από την πλευρά της εταιρείας για περιορισμό τους.
Όλα αυτά έρχονται τη στιγμή που η κατανάλωση παραμένει υπό πίεση και δεν φαίνεται από πουθενά προοπτική άμεσης βελτίωσης της κατάστασης. Σύμφωνα με παράγοντες του κλάδου, οι πωλήσεις είναι στάσιμες παρότι το ευρύτερο περιβάλλον στην οικονομία δείχνει σημάδια ανάκαμψης.