ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η AUSTRIACARD, με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας στον τραπεζικό κλάδο, στο πλαίσιο της γεωγραφικής επέκτασης της δραστηριότητας της, ανακοίνωσε το άνοιγμα του νέου υπερσύγχρονου Κέντρου Προσωποποίησης (Personalization center) έξυπνων καρτών πληρωμών στο Eatontown, New Jersey, μέσω της 100% θυγατρικής της TAG Systems, σε συνεργασία με την Protec Secure Card.
Η επιτυχημένη υλοποίηση αυτής της επένδυσης, αποδεικνύει την ικανότητα της εταιρείας να υλοποιεί τη στρατηγική της, παρέχοντας στους πελάτες της λύσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Η TAG Systems, θυγατρική της AUSTRIACARD, είναι ένας αναγνωρισμένος πάροχος καρτών πληρωμών και υπηρεσιών προσωποποίησης στον χρηματοοικονομικό τομέα, τόσο στις παραδοσιακές όσο και στις Challenger τράπεζες, στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, υποστηρίζοντας με επιτυχία σε διεθνές επίπεδο, τόσο τους υφιστάμενους όσο και τους νέους πελάτες της.
Προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών, όπως κάρτες επαφής, ανέπαφες κάρτες, μεταλλικές κάρτες και wearables, σε συνδυασμό με ευρύ φάσμα τεχνολογιών προσωποποίησης δεδομένων, το νέο Κέντρο Προσωποποίησης στις ΗΠΑ είναι ένα πρόσθετο βήμα στην πορεία ανάπτυξης της AUSTRIACARD, όχι μόνο για την εξυπηρέτηση των challenger τραπεζών, αλλά και των παραδοσιακών τραπεζών στην αγορά των Η.Π.Α. και του Καναδά, με την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων και υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στον τραπεζικό τομέα.
Το νέο Κέντρο Προσωποποίησης έχει λάβει ήδη όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις για να είναι εγκεκριμένος προμηθευτής VISA και MASTERCARD για την παροχή υπηρεσιών προσωποποίησης καρτών. Η πιστοποίηση από αυτούς τους οργανισμούς διασφαλίζει ένα από τα υψηλότερα δυνατά επίπεδα ασφάλειας δεδομένων στη βιομηχανία έξυπνων καρτών και αυτός ο βαθμός ασφάλειας είναι εγγυημένος σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας.
“Ο τραπεζικός κλάδος αναγνωρίζει ότι η τεχνολογία παραγωγής και προσωποποίησης έξυπνων καρτών είναι απαραίτητη για την επίτευξη του υψηλότερου επιπέδου ασφάλειας, καθώς και για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων πληρωμών που καλύπτουν τις ανάγκες του χρηματοοικονομικού τομέα. Η AUSTRIACARD, στο πλαίσιο της ανάπτυξης και της γεωγραφικής επέκτασης της δραστηριότητας της, αποδεικνύει ενεργά τη δέσμευσή της υλοποιώντας στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα μια σημαντική επένδυση. Με την γεωγραφική επέκταση της παροχής ολοκληρωμένων λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας και στην αγορά των Η.Π.Α. και του Καναδά, η AUSTRIACARD συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών στον κλάδο των έξυπνων καρτών σε παγκόσμιο επίπεδο”, δήλωσε ο Παναγιώτης Σπυρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου AUSTRIACARD HOLDINGS.
Η AUSTRIACARD παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες ασφαλών συναλλαγών μέσω οποιουδήποτε επικοινωνιακού καναλιού στους τομείς των Χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, Κρατικών εγγράφων, Συγκοινωνιών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και γενικά όπου απαιτούνται υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας εφαρμογών μικροτσίπ.
Απασχολεί 780 εργαζομένους, εξάγει σε 35 χώρες ενώ έχει ηγετική θέση στις αγορές της Κεντρικής και Ανατ. Ευρώπης στο Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα.
Είναι μέλος της AUSTRIACARD HOLDINGS, Αυστριακού ομίλου υψηλής τεχνολογίας πληροφορικής σε θέματα Hardware Embedded Security, που απασχολεί 1.300 άτομα και έχει διεθνή παρουσία με τρία Divisions, AUSTRIACARD, INFORM και NAUTILUS, στους τομείς της Ψηφιακής Ασφάλειας (Digital Security), της Διαχείρισης Πληροφοριών (Information Management) και του IoT αντιστοίχως, με συνολικό κύκλο εργασιών € 135 εκατ. το 2019. O Όμιλος AUSTRIACARD HOLDINGS έχει ένα πολύ ισχυρό πανευρωπαϊκό επιχειρησιακό αποτύπωμα, από το Ηνωμένο Βασίλειο έως την Ελλάδα και την Τουρκία, με έξι παραγωγικές εγκαταστάσεις και οκτώ κέντρα προσωποποίησης στην Ευρώπη, καθώς και δύο επιπλέον κέντρα προσωποποίησης στην Νότια Αμερική και στις Η.Π.Α., που του επιτρέπουν να εξυπηρετεί τους πελάτες του, όπου και να βρίσκονται, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike